כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ליצמן נפרד מועדת הכספים

לאחר ששאולמרט סירב לדון בענין קצבאות הילדים, הוחלט ביהדות התורה לא להיכנס לקואליציה. אולמרט מתכנן סבב תיקים שבמסגרתו ינשל את ליצמן מראשות הועדה

על כסאו ישב זר. יעקב ליצמן
על כסאו ישב זר. יעקב ליצמן

חודשים ארוכים של משא ומתן הגיעו לסיומם אתמול. יהדות התורה דחתה את הצעתו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, להיכנס לקואליציה. המניע לכך הוא סירובו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, להיכנס למשא ומתן על החזרת קצבאות הילדים.

בעקבות כך, האדמו"ר מגור הורה לח"כ יעקב ליצמן להגיד "לא" לאולמרט. ליהדות התורה היתה דרישה נוספת לתיקון חוק חינוך חרדי אשר ישווה את מעמד מוסדות החינוך החרדיים למעמדו של החינוך המוכר. גם בנושא זה לא חלה שום התקדמות.

אתמול הודיעו ביהדות התורה פה אחד לראש הממשלה, כי הם לא מתכוונים להיכנס לקואליציה וכי הצעתו היא בגדר "לא רצינית ולא מכובדת".

ראש הממשלה מתכנן כיום סבב תיקים שנחשב "קטן" בהיקפו. במסגרת המהלך, שר התיירות יצחק הרצוג מהעבודה יעבור לכהן כשר התיירות. מפלגת ישראל ביתנו של איווט ליברמן תקבל את משרד התיירות וכן את ראשות ועדת הכספים, במקומו של ליצמן.

ליצמן אמור לצאת בשבוע הבא לביקור בברלין, וככל הנראה, כשיחזור, על כסאו כבר ישב נציג ישראל ביתנו. המועמד המוביל כרגע בישראל ביתנו לתפקיד הוא ח"כ סטאס מיסז'ניקוב.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד