י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'סנו' מציגה: חוברת הדרכה באידיש

חוברת ההדרכה השנתית של תשלובת 'סנו' תחולק השנה ליהודי ארה"ב בשפת האידיש. 'סנו' רושמת השנה גידול משמעותי בהיקף המכירות

רעיון מבריק. יו"ר 'סנו' ברונו לנדסברג
רעיון מבריק. יו"ר 'סנו' ברונו לנדסברג

חברת 'סנו' נערכת גם השנה להפיץ בהפצה רוויה חוברת הדרכה שיווקית לניקיון ולאחזקת הבית. בחוברת מוצגים החידושים האחרונים מבית 'סנו' ואופן השימוש בהם.

עד עתה החוברת היתה מחולקת בישראל בארבע שפות – עברית, אנגלית, רוסית וערבית. אלא שהשנה הוחלט להגדיל את מספר השפות, ואף להוסיף גם את שפת האידיש לקהילות החרדיות בארה"ב.

החוברת אמורה להיות מופצת בכמיליון וחצי עותקים בארץ.

ב'סנו' אומרים כי מערך ההפצה של החברה נערך באופן מוגבר לקראת חג הפסח. החברה מסרה כי מדי יום מופצים כ-2,500 קוב סחורה לקראת החג, על-ידי מאה משאיות המובילות סחורה למרכזי המסחר בכל רחבי הארץ.

חברת 'סנו' רשמה השנה גידול משמעותי בהיקף המכירות. מנתוני מכון המחקר 'אי סי נילסן' שנמסרו על-ידי 'סנו' עולה, כי תשלובת 'סנו' רושמת גידול משמעותי ברוב קטגוריות שבהן היא פועלת ומובילה בשוק. בקטגורית חומרי הניקוי בלבד תופסת 'סנו' מעל 54% מנתח שנתי.

השנה רשמה 'סנו' עלייה של 13.5% בשוק חומרי הניקוי ביחס לשנת 2005. קטגורית חומרי הניקוי כוללת את מוצרי האקונומיקה עם עלייה של 71.2% ביחס לשנת 2005 בקטגורית האקונומיקה המסורתית, בשוק האקונומיקה הממותגת (סנו ז'אוול) 'סנו' רושמת עלייה של 24.4%. סנו ניקוי שטיחים עולה כן הוא ב - 34.8% וכן ישנה עלייה במגוון רחב של מוצרים כגון מוצרי ניקוי רצפה, ניקוי אסלות, חדרי אמבטיה, רהיטים ועוד.

קטגוריה חשובה נוספת היא מוצרי כביסה הכוללת: אבקת כביסה, נוזל, מרכך ותוספים שונים להסרת כתמים. בקטגוריה זו 'סנו' רושמת זינוק חד של 19.6% ביחס לשנה שעברה.

עלייה נוספת נרשמת גם בקטגורית מטהרי האוויר עם עליה של 5.1% , קטגורית עזרי הניקוי עם עליה של 9.7% וכן קטגורית עטיפה למזון (ניילון נצמד, אלומיניום לשימוש ביתי, שקיות אוכל ועוד) עם עלייה של 33%.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד