י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"פסח ללא שעבוד" מוצר חדש מבנק ירושלים

חדש מבנק ירושלים: "פסח ללא שעבוד!" הלוואה נוחה שמאפשרת ללקוחות הבנק, חג שמח אמיתי.

יוצאים מהשעבוד? בנק ירושלים
יוצאים מהשעבוד? בנק ירושלים

הוצאות החג בקרב המשפחות החרדיות עלולות לעיתים להיות כבדות מאוד. החל מהלבשה והנעלה לכל ילדי המשפחה, וכלה במצות ויין לליל הסדר. כך, שההכנות לפסח, חג החירות, עלולות לעיתים להכניס את המשפחה לסחרור כלכלי.

בנק ירושלים, זיהה את הצרכים של המגזר החרדי ובנה פתרון ייחודי עבורו: "הלוואת פסח ללא שעבוד".

בבנק ירושלים מציעים לכם לתכנן מראש את ההוצאות, את פריסת התשלומים ואת מסלול החזר ההלוואה באמצעות פיתרון נוח, שיעזור לכם לצאת מהשעבוד."הלוואת פסח ללא שעבוד" הינה הלוואה נוחה בריבית קבועה לא צמודה, שתאפשר לכם לחגוג את הפסח כהלכתו כך שאת ההלוואה תסיימו לפרוע הרבה אחרי חג הפסח הבא...

בבנק ירושלים בדקו ומצאו כי ההוצאות הנוספות לפסח במשפחה ממוצעת, מסתכמות בסכום של כ- 23,000 אלף שקלים. לפיכך, כל מי שלקוח של בנק ירושלים ומחזיק במשכנתא של הבנק, יכול לקבל הלוואה כללית שתסייע במימון הוצאות הפסח, עד 23,000 ש"ח ל- 12 תשלומים בריבית של 5.5%. לצורך קבלת ההלוואה, אין צורך להביא ערבים, והיא תינתן כנגד חסכונות או כנגד דירה המשועבדת כבר לבנק.

דוד ברוך, מנכ"ל בנק ירושלים בע"מ, מסר כי את ההלוואה החגיגית ניתן יהיה לקבל בסניפי הבנק בבני ברק, בשכונת גאולה, ובסניפים המספקים שירות לציבור החרדי והדתי. "כבר 15 שנה שהבנק מממן חלק גדול מאוד מהמשכנתאות במיזמי הבניה לציבור החרדי והדתי" אומר דוד ברוך, "זה אך טבעי, שהבנק יציע פתרונות מימון למשפחות והלקוחות שזקוקים לדחיפה קטנה עם בא חג האביב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד