כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

'אפיקים' מקים חברת-בת לעיצוב ומיתוג

'לימונדה' תעסוק בעיצוב ובמיתוג למגזרים. בראשות המחלקה יעמוד איתן שגב, מנהל קריאטיב לשעבר ב'אפיקים'. הלקוח הראשון: 'ענק שלטי חוצות'

ןאו דווקא פרסום. איתן שגב בתערוכת הקד"מ
ןאו דווקא פרסום. איתן שגב בתערוכת הקד"מ

קבוצת 'אפיקים' מקימה חברת-בת 'לימונדה' שתעסוק בעיצוב ובתהליכי מיתוג למגזרים.

בתוך סבך הפעילויות של עולם הפרסום, קיימים גם משרדים העוסקים אך ורק בעיצוב ובמיתוג, ולא במסעי פרסום כלל. משרדים אלו מתמחים במתן שירותי קריאטיב חדשניים עבור הלקוחות.

ב'אפיקים' החליטו שגם למגזר החרדי מגיע סטודיו מקצועי, והקימו חברת-בת שתעניק שירות ללקוחות אלו עבור המגזרים החרדי, הערבי והעסקי.

החברה החדשה תהנה ממאגר הלקוחות הקיים של קבוצת 'אפיקים', ותעניק להם שירותי סטודיו.
מעבר לכך, החברה פועלת לגייס לקוחות חדשים לתחומי הפעילות שלה. אחד מהלקוחות החדשים של החברה הוא 'ענק שלטי חוצות', זכיינית שלטי החוצות בבני ברק, שתחל במסע מיתוג ועיצוב מחדש של המוצרים אותו הוא מציע למפרסמים.

החברה היתה שותפה במיתוג יריד המפיקים הגדול שנערך בשבוע האחרון למגזר הכללי. בראשות המחלקה החדשה יעמוד איתן שגב, איש קריאטיב במקצועו, שניהל בעבר גם את המחלקה הקריאטיבית של 'אפיקים'. לצידו יעמוד עמיחי עשהאל, מי שעומד כיום בראשות המחלקה הקריאטיבית של 'אפיקים'.

מנכ"ל קבוצת 'אפיקים', שי לחוביצר, אומר ל'מרכז העניינים' כי "'לימונדה' זה סטודיו לקריאטיב ולעיצוב גרפי שמצטרף לקבוצת 'אפיקים', להעניק ללקוחות פתרונות כמו עיצובים גרפיים, אריזות מוצר ומיתוג. הלקוחות של הסטודיו לא יהיו דווקא מלקוחות הקבוצה שפועלים בתחום פרסום. בשוק הכללי ישנם משרדים כאלו, כמו סטודיו כמו 'אדלר' משרד הפרסום 'אדלר חומסקי ורשבסקי', או משרדי עיצוב עצמאיים. היתרון שלנו הוא שאנחנו יודעים לתת את הפתרונות לעולם המגזרי, אם זה החרדי ערבי או העסקי".

* זה לא היה קיים עד היום במחלקה הקריאטיבית של 'אפיקים'?

"מה שנתנו עד היום במסגרת הסטודיו של 'אפיקים' זה לא היה רע, אבל אם לקוח בא וצריך פתרון גרפי ללא מסע פרסום, היום אנחנו יודעים לתת גם את זה ללקוח. סטודיו גרפי מתמחה גם בדברים הלא קונבנציונליים, כמו אריזות מוצר או מיתוג, דברים שהם לאו דווקא פרסום".

* מה כוללת הפעילות עבור 'ענק שלטי חוצות'?

"כל הפעילות של שילוט חוצות צריכה גם עבודת מיתוג. במקרה הזה יהיה לו קמפיינים פנימיים שלו, וכן עבודות עיצוב וגרפיקה.

לוחביצר מדגיש כי למרות שמדובר בחברת-בת, לא יתאפשר לפעול עם לקוחות שיש להם ניגודי אינטרסים בתוך קבוצת 'אפיקים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד