ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ליצמן: "אני כן פופולרי"

בתגובה לנאום אולמרט בו הודה "אני לא פופולרי", נשא הערב ליצמן דברים ואמר: "אני כן פופולרי. אם אגיש מועמדות לראשות ממשלה אזכה ביותר משני האחוזים של אולמרט"

מועמד לראשות הממשלה? ליצמן
מועמד לראשות הממשלה? ליצמן

ח"כ יעקב ליצמן, שאמור להיות מודח השבוע מראשות ועדת הכספים של הכנסת, ניצל הערב (מוצ"ש) את הדינר של מוסדות פיטסבורג באשדוד, כדי לשאת שם נאום עם אמירות פוליטיות רבות ועקיצות לכל עבר.

ליצמן התייחס לנאומו האחרון של אולמרט בוועידת מפלגת 'קדימה', בה הודה אולמרט כי "אני ראש ממשלה לא פופולרי, אבל אני עובד קשה". בתגובה לדברים הגיב ליצמן בציניות ואמר: "יש לי חדשות לאולמרט. אני כן פופולרי אף-על-פי שאני עובד קשה".

ליצמן גם עקץ את אולמרט ואמר כי אילו היה הוא מגיש מועמדות לראשות הממשלה, מן הסתם היה עובר את שני אחוזי התמיכה להם זוכה אולמרט.

כזכור, הדחתו של ליצמן מראשות ועדת הכספים התאפשרה רק לאחר ששני נציגים בוועדת הכנסת, חברי מפגלת הגימלאים, הצביעו בעד הדחתו, וזאת בעקבות התחייבות הממשלה להעביר להם 1.2 מיליארד שקלים. ליצמן התייחס להצבעתם נגדו ואמר כי גם חברי מפלגת הגימלאים יודעים כי לא יקבלו את אשר הובטח להם, וכל מה שהשיגו זה רק כותרות בעיתונות.

בהתייחסו לעתידה של יהדות התורה בקואליציה העריך ליצמן כי ככל הנראה, בקרוב יזדקקו ליהדות התורה, אולם לדבריו "אז המחיר יהיה יקר הרבה יותר".

גם ליצמן יודע כי באם בג"צ יחליט לא להתערב בעתירה שהגישו נגד הדחתו, השבוע תסתיים כהונתו בוועדת הכספים. ומי אשם בכך? ליצמן טען בכנס הערב כי אם בתחילת ייסודה של הקואליציה היה נוצר בלוק חוסם עם ש"ס, הרי שהקצבאות הילדים היו חוזרות. כזכור, חברי הכנסת של דגל התורה סירבו ליצור בלוק חוסם עם ש"ס. בכך למעשה מכתיר ליצמן את חבריו ממפלגת יהדות התורה לאשמים בהדחתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד