י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מצטיינים עם תעודות

דיקני הקריה האקדמית, העלו על נס את הצטיינות הסטודנטים החרדים בטקס חלוקת תעודות הצטיינות ומלגות למצטייני 'הקמפוס החרדי' שעל ידי 'הקריה האקדמית אונו'

ראשי הקריה האקדמית והתלמידים בטקס
ראשי הקריה האקדמית והתלמידים בטקס

"התכנסנו כאן, לא רק הזוכים ומשפחותיהם, אלא משפחת הקמפוס החרדי כולה" פתח הרב יחזקאל פוגל יו"ר 'הקמפוס החרדי', את 'טקס המצטיינים' המסורתי של תלמידי 'הקמפוס החרדי', שהתקיים השנה בהיכל הכינוסים המהודר שבמבנה החדש של הקמפוס, בהשתתפות מאות משתתפים, חברי הסגל האקדמי, בני משפחות המצטיינים וחבריהם ללימודים.

"את תעודות ההצטיינות, אנו מעניקים היום לסטודנטים בעלי הממוצעים הגבוהים ביותר בכיתותיהם, אולם המצוינות כחלק מהווייתנו בקמפוס החרדי, נוגעת לכולנו. כל אחד ואחד מהיושבים כאן יכול וצריך להצטיין במיצוי יכולותיו", הסביר הרב פוגל למאות המשתתפים באירוע, וכיבד בנאום הפתיחה את דיקן הפקולטה למנהל עסקים הפרופסור בן חורין שבנאומו, גמר את ההלל, על המצוינות שמפגינים הסטודנטים החרדיים, שעמלם רב השנים בסוגיות התלמוד נותן את אותותיו ואת פריו, גם בלימודי האקדמיה.

"אינכם מייצגים רק את עצמם, הנכם שגרירי הציבור החרדי כולו ואתם עושים זאת בכבוד", הביע גם דיקן הפקולטה למשפטים ד"ר דודי שוורץ את התפעלותו. "אני מלווה את הקמפוס החרדי מיום היווסדו ובכל פעם ופעם אני נפעם מכם יותר ויותר. אם ישנם שגרירים שיכולים להביא את דבר היהדות לכל תפוצות העם, עד לכס המשפט, הרי אלו אתם, היושבים כאן,אני מאחל לכם שתמשיכו לשאוף לשלמות ואף פעם לא תגיעו אליה", סיים ד"ר שוורץ את דבריו הנרגשים.

את מסכת הדוברים, נעל מצטיין דיקן הפקולטה למשפטים הסטודנט ר' אבי בלום שהביא מדברי ראש ישיבת חברון הגר"ח סרנא על דברי רש"י בפרשת השבוע שמגדיר את אמירת שבחם של בני ישראל כ'דברי כיבושין': "בערב שכולו העלאת הצטיינות הקריה האקדמית על נס, עלינו להפנים כי מצוינות באספקלריה תורנית, יש כדי לחייב את האדם, שכן באותה שעה עליו להתבונן האם ראוי הוא לדברי השבח, ואם אכן ראוי הוא כיצד ידאג לכך שיהא ראוי גם להבא".

בסיום דבריו הודה הסטודנט המצטיין, בשם מצטייני הדיקן ובשם כלל הסטודנטים, ליו"ר 'הקמפוס החרדי' הרב יחזקאל פוגל, לעו"ד ר' רפאל אסרף ולסגל הקריה האקדמית כולו: "התחושה שאתם מעבירים לכל אחד ואחד מאיתנו הנה, שכל מה שנעשה כאן על ידכם, ועל הצד הטוב ביותר, לא נעשה אלא למעננו ולטובתנו, ועל כך תודתנו", סיים הסטודנט המצטיין את דבריו וזכה למחיאות כפיים סוערות.

הטקס ננעל בסעודה חגיגית, במהלכה, לקול תשואות הנוכחים, חילקו יו"ר הקמפוס החרדי הרב פוגל, עו"ד ר' רפי אסרף ודיקני הפקולטות פרופ' בן חורין וד"ר שוורץ, את תעודות ההצטיינות והמלגות למצטייני הדיקן.

עם תום האירוע ביקשו המשתתפים להודות לאיש העומד משך כל השנה מאחורי שגשוגו והצלחתו של הקמפוס החרדי עו"ד ר' רפאל אסרף, שכדרכו, ארגן וניהל את הטקס רב הרושם, בטוב טעם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד