ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מנכ"ל בנק ירושלים השתתף ביריד הדירות

בנק ירושלים סיפק סיוע מקצועי לקהל המבקרים החרדי שגדש את יריד הדירות בירושלים. מנהל סניף ירושלים: "זהו אחד הירידים המוצלחים שפעלו לאחרונה"

מנכ"ל בנק ירושלים השתתף ביריד הדירות

משפחות צעירות רבות וזוגות העומדים בפני רכישת דירה, ניצלו את ימי החופשה האחרונים שאחרי הפסח, כדי להיוועץ עם מומחים בתחום הדיור. אלפי מבקרים גדשו את יריד הדירות בירושלים והתמקמו בדוכן המידע של בנק ירושלים. לצד דירות חדשות במיזמי בניה המיועדים לציבור החרדי, הוצגו לנוכחים לראשונה, גם דירות 'יד-שנייה' בבית שמש ומודיעין עילית. בנק ירושלים רכש מקום מרכזי ביריד, וסיפק מידע ושירות שירות גם לכאלה שאינם לקוחות הבנק.

כמי שרואה את עצמו מוביל במגזר החרדי בסיוע למציאת פתרונות דיור, ראה הבנק לנכון להיות נוכח ביריד גם הפעם, עם צוות מתוגבר מקצועי שנתן מענה. מנכ"ל הבנק, מר דוד ברוך הגיע ליריד על מנת לתת מענה לשאלות המבקרים. המנכ"ל אף נפגש עם לקוחות ועם נציגי חברות הבנייה השונות התרשם המכמות המבקרים ביריד ומהצלחתו.

בעקבות היריד אומר הרב שמואל דויטש, מנהל סניף גאולה בבנק ירושלים, כי "אין ספק שיריד כזה מעודד רכישת דירות. היריד הוכיח כי הציבור משתוקק לרכישת דירה וזקוק להכוונה מקצועית". דויטש הוסיף כי "זהו אחד הירידים המוצלחים שפעלו לאחרונה, אלפים נרשמו והביעו עניין". הוא הבטיח שהבנק ימשיך ללוות את ציבור רוכשי הדירות גם באמצעות ארבעת סניפי הבנק המיועדים לקהל החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד