כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

יקבי 'ברקן' עלו ב-236%

שוק היין לאחר החגים עובר שינויים. יקבי 'ברקן' מזנקים ויקבי 'כרמל' מתחזקים וממשיכים להוביל בפער אדיר. רמת הגולן ואפרת יורדים

אז איזה יין שתיתם בפסח? צילום אילוסטרציה
אז איזה יין שתיתם בפסח? צילום אילוסטרציה

יינות 'ברקן' מגדילים את נתח השוק במגזר החרדי בצורה משמעותית. על-פי נתוני חברת 'סטור נקסט', בחודשים הראשונים של שנת 2007 נרשמה עלייה של 236.36% בנתח השוק של יינות אלו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

על-פי הנתונים, בעוד שב-2006 עמד נתח השוק של 'ברקן' על 2.2 בלבד, בשנת 2007 הוא צמח ל-7.4%.

יקבל 'כרמל' ממשיכים להוביל את ענף היין עם נתח שוק של 56.3% - עלייה של 77% יחסית לנתח שוק של 31.8 ב-2007.

יקבי רמת הגולן והרי הגליל ממוקמים במקום השני, אך רושמים ירידה של 17%. נתח השוק של רמת הגולן עומד על 15.4%, יחסית ל-18.7% בשנת 2006.

יקבי 'אפרת' במקום השלישי וגם הם רושמים ירידה של 6% - מנתח שוק של 10.0% בשנת 2006, הם יורדים לנתח שוק של 9.4%.

ב'סטור נקסט' אומרים כי יקבי 'ברקן', חברת בת של 'טמפו', שילשה אתת נתח שוק ותפסה אחיזה במגזר החרדי, בעיקר על חשבון יקבי רמת הגולן.

עוד מנתוני 'סטור נקסט' במגזר הכללי בחודשיים הראשונים של השנה: יקבי ברקן ויינות סגל ממוקמים במקום השני במכירת יינות אדומים (המהווים כ- 70% מכל הקטגוריה) אחרי כרמל מזרחי, כשרמת הגולן במקום השלישי.

יאיר לרנר מנכ"ל משותף של יקבי 'ברקן' אמר השבוע כי העלייה בנתוני המכירה במגזר החרדי נעוצה בראש ובראשונה בכשרות המהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת המלווים את היקב זה שנים רבות, בהפצה לחנויות המתבצעת על ידי חברת 'טמפו' והפעילות השיווקית מול הציבור החרדי.
לדבריו, הציבור החרדי נחשף אף הוא לשגשוג של ענף היין בישראל, "אנו רואים בפנייה אליו חלק בלתי נפרד מהפעילות שלנו", הוסיף לרנר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד