כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

מנהל השיווק של 'שפע שוק' פורש

אחרי פרישת המנכ"ל יהודה פורת, גם אפרים מילר פורש מתפקידו לאחר 3 שנים. לתפקיד המנכ"ל מונה אורי קמינסקי, לשעבר מנהל התפעול של הרשת

פורשים. סניף 'שפע שוק'
פורשים. סניף 'שפע שוק'

אחרי המנכ"ל, יהודה פורת, גם מנהל השיווק של רשת 'שפע שוק', אפרים מילר, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו. מילר מכהן כמנהל השיווק וכמנהל מותג 'שפע שוק' מזה כשלוש שנים, ובתקופתו צמחה הרשת ב-21 סניפים חדשים.

מילר אומר ל'מרכז העניינים' כי "אחרי 3 שנים, אני חושב שהעיתוי לפרישה כיום הוא הנכון ביותר. אני חושב שהרשת נמצאת בשיא, ומבחינתי כמובן זה לפרוש בשיא. כשהגעתי לרשת היינו רשת חרדית קטנה עם עשרה סניפים, וב-3 שנים פתחתו 21 סניפים חדשים, וגם לקחנו סניפים אחרים והסבנו אותם ל'שפע שוק'".

לדברי מילר אין קשר בין הפרישה שלו לבין פרישת המנכ"ל, יהודה פורת, בשבוע שעבר. "הפרישה שלי אמנם יצאה יחד עם יהודה, אבל אי אפשר לקשור בין הפרישות, למרות שאני מקורב מאד אליו".

מילר אומר כי הוא בוחן בימים אלו מספר הצעות בשוק הפרטי ובשוק הציבורי, אולם הוא מתכוון קודם לפרוש מתפקידו ורק לאחר מכן לבחון את צעדיו קדימה.

בתוך כך, לתפקיד מנכ"ל הרשת מונה אורי קמינסקי, מי שכיהן עד עתה בתפקיד מנהל התפעול של 'שפע שוק'. מילר, שמכיר מקרוב את המינוי החדש אומר ל'מרכז העניינים' כי "זה מינוי טבעי. שניהם מצליחים ומוכשרים, אבל כל אחד עם אופי שונה וכנראה גם הסגנון יהיה שונה. אני בטוח שאורי קמינסקי יביא לכך שהרשת תמשיך ותגדל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד