י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

זעזוע: להקת 'פרחי ירושלים' תופיע במועדון פריצות

מקהלת 'פרחי ירושלים' צפויה להופיע הערב, במסגרת חגיגות יום העצמאות, במועדון פריצות בתל אביב. מנצח הלהקה: "אם זה נכון, אנחנו מבטלים את ההופעה"

ילדים במועדון פריצות. להקת פרחי ירושלים
ילדים במועדון פריצות. להקת פרחי ירושלים

אין גבולות: להקת הילדים הדתית 'פרחי ירושלים' צפויה להופיע הערב, במסגרת חגיגות יום העצמאות, במודעון פרוץ במיוחד בתל אביב, במסיבה של אותם אנשים הנוהגים לצעוד במצעדי תועבה בירושלים.

על-פי הדיווח בעיתונות, תיערך מסיבת עצמאות במועדון קומפורט 13 ויופיעו בו זמרים ואמנים שלא לרוח ישראל סבא, וזאת בלשון המעטה. להקת הילדים 'פרחי ירושלים', צפויה להופיע באותה מסיבה במחוזרת שירי להקת 'אבבא'.

הפרשה נחשפה בפורום 'בחדרי חרדים' על-ידי המנוי 'שמלוק'.

חנן אביטל, מנצח המקהלה, אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "זה מועדון רגיל ואין בו שום דבר מיוחד. אנחנו מופיעים כרגיל ביום העצמאות כמו בכל שנה. נראה לך שאני אופיע בכאלו מקומות?".

לדבריו אביטל, בעל המועדון התחייב בפניו כי מדובר במועדון רגיל לחלוטין ושאינו משתייך לקהילת האנשים הצועדת במצעדי התועבה.

* בעיתונות פורסם כי זו מסיבה של קהילת תועבה. יכול להיות שהוא מטעה אותך?

"עדיין לא הגענו למקום. במקרה וזה נכון, וכשניע למקום ניווכח בכך, אנחנו מבטלים את ההופעה. אני בחיים לא אגיע לכאלו מקומות. אנחנו נעשה רק קידוש ה', לא חילול ה' חלילה".

מקהלת 'פרחי ירושלים' הוקמה בשנת 1975 והיא בניצוחו של חנן אביטל. הילדים במקהלה הם בנים בלבד מגיל 10 ועד גיל 14. הילדים באים ממשפחות דתיות-מסורתיות מרחבי הארץ.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד