י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'פרחי ירושלים' ביטלו את ההופעה במועדון פריצות

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים': 'פרחי ירושלים' ביטלו אמש הופעה שתוכננה במועדון פריצות. מנצח הקהילה: "אני חטפתי שוק ממה שהיה שם ונתתי לילדים לישון באוטו"

אתם צודקים. המקהלה עם חנן אביטל
אתם צודקים. המקהלה עם חנן אביטל

המקהלה הדתית 'פרחי ירושלים' ביטלה את ההופעה שהיתה מתוכננת אמש במועדון פריצות במסגרת חגיגות יום העצמאות של קהילת האנשים שנוהגים לצעוד במצעדי תועבה בירושלים. זאת לאחר שהדבר נחשף ב'בחדרי חרדים'. כך מסר מנצח המקהלה, חנן אביטל.

על-פי הדיווח בעיתונות, היתה אמורה להיערך מסיבת עצמאות במועדון קומפורט 13 שבה הופיעו בו זמרים ואמנים שלא לרוח ישראל סבא, וזאת בלשון המעטה. להקת הילדים 'פרחי ירושלים' היתה אמורה להופיע באותה מסיבה במחוזרת שירי להקת 'אבבא'.

לאחר שהדבר נחשף ב'בחדרי חרדים', התחייב מנצח המקהלה כי באם אכן מדובר על מועדון פריצות מסוג זה, הוא מבטל את ההופעה. לדבריו אמש, מנהל המקהלה התחייב בפניו כי לא מדובר במודעון מסוג זה.

כאמור, לאחר שהגיע למקום ונוכח לדעת כי מנהל המועדון הטעה אותו, הוא ביטל את ההופעה.

חנן אביטל אומר היום ל'בחדרי חרדים': "אתם צודקים במאה אחוז. הגענו לשם וזה היה יותר חמור מסדום ועמורה. אנחנו חשבנו שזה סתם מועדון לשירה בציבור, אבל ראינו שם רק גברים. באתי למנהל המועדון ואמרתי לו שאני מצטער, אבל אנחנו לא נופיע כאן".

לדברי אביטל, הילדים ישנו באוטו שינה עמוקה ולא הופיעו במועדון הפרוץ.

בשבוע הבא צפויה המקהלה לנסוע לעיר ג'רבה שבתוניס להופעה בפני הקהילה החרדית בעיר, המונה כ-10 אלף נפשות.

קישורים:
זעזוע: להקת 'פרחי ירושלים' תופיע במועדון פריצות
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד