י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ארגוני ההצלה מתאחדים - נגד הגנבים

היחסים בין שני ארגוני ההצלה - 'הצלה ישראל' ו'איחוד הצלה' - מעולם לא היו טובים יותר: אופנוע של 'איחוד הצלה' נגנב, ומתנדב 'הצלה ישראל' עלה על עקבותיו של הגנב

אופנוע 'איחוד הצלה' בזירת תאונה
אופנוע 'איחוד הצלה' בזירת תאונה

ראשי ארגוני ההצלה 'איחוד הצלה' ו'הצלה ישראל' אולי לא שרויים ביחסים טובים, אולם כאשר מגיע הדבר למלחמה בגנבים, מתנדבי הארגונים יודעים לשלב ידיים ולאחד כוחות.

בשעות הצהריים נגנב אופנוע של ארגון 'איחוד הצלה'. האופנוע נגנב ברח' שדרות הרצל בירושלים.

מתנדבי הארגון כבר כמעט התייאשו וביקשו בביפרים מהתנדבים להתקשר למשטרה באם מישהו עולה על עקבות הגנב, תוך ציון לוחית הזיהוי והמספר של האופנוע. וכאן הגיע ההפתעה.

מתנדב של הארגון המתחרה, 'הצלה ישראל', במעלה אדומים, ניר בוזגלו, ישב בתוך רכב של ניידת דם ברח' שדרות הרצל בעיר. מול עיניו הוא רואה אופנוע של 'איחוד הצלה', אולם היה זה חשוד בעיניו: על האופנוע ישב אדם שחזותו אינה תואמת למתנדבים הקבועים של ארגוני ההצלה. באופנוע ישב אדם עם שיער ארוך, קסדה שונה וסימנים נוספים מחשידים.

בוזגלו מיהר לברר עם אנשי 'איחוד הצלה' האם אכן נגנב לבם אופנוע. להפתעתו, הוא הבין שהוא עומד ממש ליד האדם שזה עתה גנב את האופנוע מס' 163 ברח' שדרות הרצל, אותו אופנוע עליו דווח בביפרים.

כאמור, בוזגלו ישב בתוך ניידת תרומות דם של מד"א, ולכן לא יכול היה לבצע מרדף אחרי האופנוען הזריז. אולם הדיווח שלו הספיק. למשטרה הועבר דיווח מיידי על האופנוען הגנב תוך עדכון על כיוון נסיעתו. המשטרה פתחה מיד בחיפושים ואיתרה את האופנוע הגנוב בשכונת תלפיות בעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד