כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

'אל על' השיקה שירות טרום טיסה מהבית

מעתה: צ'ק אין ובידוק בטחוני בבית הנוסע לפני הטיסה. השרות החדש חוסך זמן וטירחה. הנוסע יתייצב לטיסה כשעה לפני המועד

'אל על' השיקה שירות טרום טיסה מהבית
חברת אל על

חברת אל על השיקה, לראשונה בענף התעופה בעולם, שירות חדש ובלעדי: צ'ק אין וביטחון המתבצע בבית הנוסע, או בכל מקום שיבחר. במסגרת השירות, מגיעים דייל ובודק בטחון לבית הנוסע ומבצעים במקום את תהליך הבידוק הביטחוני במלואו.

בסיום תהליך הבידוק בבית, נמסר לנוסע כרטיס העלייה למטוס וכל כבודתו מועברת לנתב"ג. במידה ונדרשת תוספת תשלום במקרה של עודף במשקל הכבודה, ייגבה התשלום במקום. הנוסע מגיע לנתב"ג כשהוא נושא עימו את כבודת היד בלבד, היישר אל ביקורת הדרכונים.

הזמנת השירות מתבצעת באמצעות שיחת טלפון ובמהלכה יתואם מועד ומקום מתן השירות.

השירות, מופעל באמצעות קבוצת "שחר". השירות החדש, הבלעדי לאל על, מאפשר לנוסע לבצע את הליך הבידוק הביטחוני ומשלוח הכבודה מהבית או מהמשרד 6 שעות עד 24 שעות לפני הטיסה. בשלב הראשון יינתן השירות באזורים שבין נתניה לגדרה ובירושלים.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר כי, בהשקת השירות אנו מממשים את חזונה של אל על להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לתנועת הנוסעים לישראל וממנה. אל על רואה בשיפור השירות לנוסע את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה לשנים הבאות. כחלק ממדיניות זו אל על משיקה את ספינת הדגל בתחום השירות לנוסע הישראלי – שרות טרום טיסה מהבית."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד