י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"הרבנות רוצה להשתלט על 'אל על'"

הרבנות הראשית מאיימת להודיע כי ל'אל על' אין תעודת כשרות בעקבות פיטורי הרב קציר. מנגד, טוענים מקורבים ל'אל על' כי "הרבנות רק רוצה להשתלט על החברה. הכשרות עוברת לידיים חרדיות"

"הרבנות רוצה להשתלט על 'אל על'"
חברת אל על

מחריף המאבק בין הרבנות הראשית לחברת 'אל על', זאת על רקע פיטוריו של רב החברה, הרב אבשלום קציר. ברבנות הראשית הודיעו ל'אל על' כי בעקבות פיטוריו של הרב, האוכל המוגש במטוסים הינו ללא כשרות. ברבנות אף מאיימים כי יוציאו הודעה לתקשורת כי לחברה אין כשרות.

ברבנות קוראים ל'אל על' להשיב באופן מיידי את הרב קציר לתפקידו.

אלא שגורמים המקורבים ל'אל על' תמהים על התערבותה של הרבנות לטובתו של הרב קציר. "כנראה שכל אותם אלו שהרב קציר, בכל שנות כהונתו ב'אל על', נלחם נגדם וחסם בגופו את רצונם להשתלט על 'אל על' או על מערכות הכשרות, מנצלים כעת את ההזדמנות כדי להשתלט על החברה", אומר הגורם.

לדבריו, כל האוכל המוגש במטוסים זוכה לכשרויות מהודרות, אולם הרבנות לוטשת את עיניה לכשרות של המסעדות לעובדים ומסעדה בטרקלין 'אל על'. "הרבנות רוצה לקבל את הכשרות שם, למרות שאין שם בישולים מקומיים. לכל אורך התקופה הרב קציר נתן את הכשרות. לפני כשבועיים 'אל על' ביצעה איחוד בין שני התפקידים של רב החברה ומנהל השירות לנוסע הדתי – הרב חיות – והוא זה שנותן את הכשרות כיום, כך שהכשרות עוברת לידיים חרדיות".

עוד הוא אומר כי "הרב קציר עבר את הגיל שכל עובד נורמלי פורש – מעל גיל 70. ומנגד, לרב חיות יש תעודת כושר של הרבנות ו-15 מכתבי המלצות של גדולי הרבנים בדורנו, בראשם הרב וואזנר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד