י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חברי הכנסת החרדים נגד גל"צ

בגל"צ טעו ודיווחו כי רביץ החביא שני אברכים בתא המטען של מכוניתו במטרה להכניסם למתחם נתב"ג במסע גדולי הדור. אחר כך הם טענו שזה היה הלפרט, אבל הוא מצידו מאיים בתביעת דיבה

מאיים בדיבה. הלפרט
מאיים בדיבה. הלפרט

חברי הכנסת החרדיים נגד גלי צה"ל: גלי צה"ל האשימו את ח"כ אברהם רביץ שהבריח נוסעים בתא המטען לשטח הסטרילי בנתב"ג בעת מסע גדולי הדור לחו"ל. התברר שהיה זה חבר הכנסת שמואל הלפרט, וגלי צה"ל התנצלו, אבל המשיכו להתעקש שגם רביץ הכניס אנשים ללא אישור. והלפרט? הוא טוען שזו עלילת דם ומאיים להגיש תביעת דיבה.

בידיעה ששודרה הבוקר בתכנית 'מה בוער' של גלי צה"ל דיווחה הכתבת הדס שטייף כי רשות שדות התעופה גילתה בתא המטען של רביץ שני נוסעים שהוחבאו שם במטרה להכניסם ללא אישור למתחם הסטרילי. היה זה בעת ההיערכות לקראת נסיעתם המשותפת של גדולי ישראל, הגראי"ל שטינמן והאדמו"ר מגור, לנסיעה ביום א'.

אלא שבלשכת רביץ כלל לא הבינו על מה מדובר. מלשכתו של רביץ פנו לרשות שדות התעופה וזעמו על הפרסום השקרי. וכאן התבררה הטעות. נציג רשות שדות התעופה אמר לעוזרו של רביץ: "זה היה אתם. אתם הגעתם עם וולווה חומה". העוזר הבין את מקור הטעות והבהיר להם שרביץ נוסע בפורד לבנה.

מבדיקה נוספת שנערכה, עלה כי היה זה חבר הכנסת שמואל הלפרט שהכניס לתוך רכבו אברכים לשטח הסטרילי. גם מעדויות שהגיעו ל'בחרדי חרדים' עולה כי ברכבו של הלפרט היו למעלה מחמישה אברכים שנכנסו למקום. בגלי צה"ל התעדכנו בנושא ופרסמו בחדשות השעה 1:00 הבהרה כי היה זה הלפרט.

גלי צה"ל מסרו בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "גלי צה"ל הוטעתה והיטעתה. מיד כשהתברר הדבר, שודר תיקון. אנו מצטערים על כך".

אלא שכאן לא הסתיימה שרשרת הטעויות. בידיעת ההבהרה הדגישו בגלי צה"ל כי גם חבר הכנסת רביץ הכניס לתוך המתחם שני אנשים ללא אישור כניסה. מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה כי גם ידיעה זו הינה טעות.

שני האנשים ברכבו של רביץ היו מנהל 'הקול החרדי' ו'העולם החרדי', יעקב ביכלר, וצלם המערכת מ. שטיין. לשניים היה אישור בטחוני להיכנס למתחם גם עם הרכב. לדברי ביכלר, אחראי הביטחון במקום ביקש מהם שלא להיכנס עם הרכב עקב העומס, אלא להצטרף לאחד הרכבים המגיעים. מיד לאחר מכן הגיע רכבו של רביץ, והשניים עלו לרכב בהוראה של אחראי הביטחון במקום.

"היה לנו אישור להיכנס גם עם רכב, ואחראי הביטחון הוא זה שנתן את ההוראה לנסוע עם רביץ", אומר ביכלר ל'בחדרי חרדים'. "אני לא מבין למה טענו בגל"צ שנכנסו ללא אישור".

והלפרט, בתגובה, מאיים להגיש תביעת דיבה נגד גלי צה"ל. הלפרט אומר ל'בחדרי חרדים': "זו עלילת דם. הכל שקר וכזב. הודעתי לגלי צה"ל כי אם הם לא יכחישו את הידיעה, זה יסתיים בתביעה דיבה. גם ביקשתי אימות משטרתי בנושא עם אנשי הביטחון בשדה התעופה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד