כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חברת פאות 'גלית איטליה' מסייעת לנזקקים

מר ששון ויטוריו בעלי החברה, אשר שמע על קופת 'בחדרי חרדים' נרתם לסייע לנזקקים שהוגשו על ידי מנהלי הקרן

חברת 'גלית איטליה' בע"מ
חברת 'גלית איטליה' בע"מ

לא היה צריך להסביר יותר מדי, גם לא לבקש, רק ספרנו לו על המקרה ושלחנו את הכלה לחנות בירושלים כך גם קרה במקרים רבים ונוספים בסניף החברה בב"ב. מר ששון ויטוריו יודע שכאשר מישהי מופנית על ידי מנהלי הקרן של 'בחדרי חרדים' הרי שמדובר במקרה באמת מיוחד.

מנהלי הקרן של 'בחדרי חרדים' פעלו באופן ישיר ובתיאום עם בעליה של חברת 'גלית איטליה', מר ויטוריו ששון, הנ"ל אישר מיד והנחה את עובדות החנות הרלווטית לתת לפלונית כל פאה אשר תבחר.

אף אחת מן העובדות לא ידעה מי משלם ואם בכלל משולמת הפאה, כך שכבודה של היתומה נשמר באופן ראוי והשירות שקבלה הוא שירות מעולה כפי שרק 'בגלית איטליה' יודעים לתת.

לחברת פאות 'גלית איטליה' 2 סניפים ברחבי הארץ, הראשי בירושלים בסנטר 1, והשני בבני ברק ברחוב סוקולוב 5. החברה מיבאת פאות איכותיות ולאחרונה אף קולקצית פאות אירופאיות משיער איכותי במיוחד סדרת 'הלאורה טלנטי', (פאה איכותי אשר זכתה הכלה היתומה האחרונה שהופנתה על ידי 'בחדרי חרדים'). פאותיה של חברת 'גלית איטליה' משווקות ברחבי העולם והארץ. בנוסף לכך קיים בסניפי החברה 'מרכז הדרכה' מקצועי במיחד לפאנות ושיער. כל זאת בפיקוח רבנים ומשרד העבודה.

קישורים:
אתר החברה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד