י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חילול שבת בערוץ היהדות של NRG

ערוץ היהדות של NRG מעלה סיכום חדשות השבת במוצ"ש. אלא שהידיעות עולות לפעמים עוד לפני צאת השבת. העורכת: "את הסיכום מעלה מערכת החדשות של האתר ולא צוות ערוץ היהדות. נטפל בנושא בהתאם"

לחץ להגדלה
לחץ להגדלה

ערוץ היהדות לא שומר על היהדות: בערוץ יהדות של NRG עולות ידיעות תוך כדי חילול שבת.

האתר מפעיל שירות לגולשים שומרי השבת, שבמסגרתו עולה בערוץ היהדות סיכום חדשות השבת בכל מוצאי שבת. אלא שמתברר כי למרות שזהו שירות לשומרי השבת, הידיעה עולה תוך כדי חילול שבת גמור.

כך לדוגמה, במוצאי שבת האחרונה עלה סיכום השבת לרשת בשעה 20:05, בעוד שזמן יציאת השבת באזור תל אביב היה בשעה 20:04. בדקה אחת לא ניתן לכתוב ידיעה, לשתול בה את הקישורים ולהעלות אותה לרשת. כך שלמעשה, הידיעה המיועדת לשומרי שבת נכתבה ונערכה תוך כדי חילול שבת.

זו לא פעם ראשונה שידיעת סיכום השבת עולה תוך חילול שבת. באחת הפעמים אף הידיעה עלתה לרשת כשלושת רבעי שעה לפני צאת השבת. במוצש"ק בתאריך ה' בניסן (24.3.07) העלו את סיכום השבת בשעה 18:42 בעוד שהשבת יצאה רק ב-19:29.

יצוין כי חדשות השבת עולות באמצעות דסק החדשות של האתר, ולא על-ידי צוות העורכים והכותבים בערוץ היהדות.

עורכת ערוץ היהדות של NRG, עינת ברזילי, מסרה בתגובה ל'בחדרי חרדים': "סיכום חדשות השבת עולות לרשת על ידי מחלקת החדשות של NRG ולא על ידי צוות ערוץ היהדות. לדסק החדשות יש הנחיה מפורשת להעלות את הסיכום רק לאחר צאת השבת. באם אכן עלו ידיעות במהלך השבת, נבדוק את הנושא ונטפל בו בהתאם".

קישורים:
סיכום חדשות השבת האחרונה
הידיעה עולה שלושת רבעי שעה לפני צאת השבת
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד