כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

שנה וחצי לפני: לופוליאנסקי מביס את גאידמק

ארקדי גאידמק הודיע על אפשרות שיתמודד לראשות עיריית ירושלים. סקר של מכון 'דחף' ועיתון 'ירושלים' מגלה כי לופוליאנסקי ינצח את גאידמק עם 61% מול 29%

מנצח. לופוליאנסקי בחוצות ירושלים
מנצח. לופוליאנסקי בחוצות ירושלים

למרות הכרזת מועמדתו של איש העסקים ארקדי גאידמק לראשות עיריית ירושלים, ראש העירייה הנוכחי אורי לופליאנסקי, זוכה לתמיכה רחבה מקרב תושבי העיר ומנצח את גאידמק.

מסקר של מכון 'דחף', שפורסם בעיתון 'ירושלים', עולה כי כי אילו היו הבחירות לראשות עיריית מתקיימות היום, היה לופוליאנסקי, מנצח את כל המועמדים נגדו, עם 48% מהקולות.

יצוין, כי אחוז זה מהקולות גבוה מחלקו היחסי של כלל הציבור החרדי בקרב תושבי ירושלים, אשר על פי הסקר עומד על 35%.

מהסקר עולה מתברר כי 48% תומכים בלופוליאנסקי, 17% תומכים ביו"ר האופוזיציה ניר ברקת, 15% תומכים בארקדי גאידמק ורק 14% תומכים במועמדותו הלא רשמית של ניצב מיקי לוי, לשעבר מפקד מחוז ירושלים וכיום נציג משטרת ישראל בוושינגטון.

עוד עולה כי לופוליאנסקי מביס בבחירות את כל המועמדים האפשריים שהודיעו כי יתמודדו מולו, בכל אפשרות של בחירות: במקרה של התמודדות בינו לבין גאידמק, מקבל לופוליאנסקי 61% מהקולות וגאידמק 29% בלבד, ובהתמודדות בין הרב לופוליאנסקי לבין מיקי לוי מקבל ראש העיר הנוכחי 62% מול 27% ללוי.

המשיבים בסקר הביעו אכזבה מהתנהלותו של יו"ר האופוזיציה בירושלים, ניר ברקת, אשר קיבל בבחירות הקודמות 43% מהקולות, וכעת צונח ל-17% בלבד. יצוין, כי סיעתו התפלגה לאחרונה והוא נותר עם שלושה מנדטים בלבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד