י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

'נסטלה' עם 'מימד'

תקציב הפרסום של גלידות 'נסטלה', שטופל עד לפני שנה ב'אפיקים', עבר ל'מימד'. 'נסטלה': "המעבר 'למימד' נעשה במטרה לרענן את הפעילות התקשורתית"

יהודי ליפמן, מנכ"ל 'נסטלה'
יהודי ליפמן, מנכ"ל 'נסטלה'

משרד הפרסום 'מימד' החל לטפל בתקציב הפרסום של גלידות 'נסטלה' למגזר החרדי. החברה יצאה בשבוע שעבר בקמפיין טיזרים לקראת פתיחת עונת הקיץ.

עד לפני כשנה טופל התקציב של 'נסטלה', השייך ל'אסם', במשרד הפרסום 'אפיקים', המטפל בכל מותגי חברת 'אסם' במגזר החרדי (לא כולל 'טבעול' המטופל ב'מקאן אריקסון'). לפני כשנה הוחלט בחברה לשנות את מערך הפרסום, ובמסגרת זה, הועבר התקציב ל'מימד'.

יצוין, כי לתפקיד מנכ"ל 'נסטלה' מונה לפני כשנה יהודי ליפמן, מי שניהל בעבר את מחלקת השיווק של 'יוניליוור ישראל', המטופל גם הוא ב'מימד'.

בנוסף, במסגרת הפעילות במגזר החרדי, קיבלה 'נסטלה' הכשר מטעם בד"צ 'העדה החרדית'.

מ'נסטלה' נמסר בתגובה כי "ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם 'אפיקים' התקבלה לפני כשנה, ומאז אנו עובדים עם 'מימד'. המעבר ל'מימד' נעשה במטרה לרענן ולחדש את הפעילות התקשורתית במגזר החרדי. אחרי 5 שנים מוצלחות הודינו ל'אפיקים' על שיתוף הפעולה ועל המחויבות לקידום גלידות 'נסטלה'."

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד