ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בביתו של הקבצן נמצאו מזוודות עמוסות בכסף

מתנדבי 'איחוד הצלה', שהגיעו לביתו של קבצן בקרית אתא שנפטר מדום לב, נדהמו לגלות סכומי כסף אדירים פזורים מסביב לגופה ומזוודות עמוסות בשטרות. המשטרה לא שמרה על הבית - והכסף נגנב

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

סכומי כסף אדירים נמצאו בביתו של קבצן ידוע בקרית אתא שנפטר כתוצאה מדום לב. המשטרה עודכנה בנושא, אבל לא שמרה על הבית ועבריינים פרצו לדירה וגנבו את הכסף. על כך מדווח אתר נטנט'.

הכל החל בדיווח על גופה שנמצאה בדירה ברחוב הרצוג בקרית אתא. מדובר היה באדם כבן 55 שהיה מוכר כקבצן ידוע, בעל זקן לבן, שנהג להסתובב בבתי כנסיות ולבקש נדבה.

מתנדבי 'איחוד הצלה' שהגיעו למקום החלו לטפל בגופה, אלא שאז נגלה לעיניהם מחזה לא יאומן: שטרות של כסף היו פזורים מסביב לגופתו של הקבצן. על-פי דיווח המתנדבים, עשרות אלפי שקלים היו פזורים רק באזור הגופה.

לאחר שלא ידעו כיצד לזהות את האיש, ערכו המתנדבים חיפוש ראשוני בארונות הבית, וגם שם הם גילו מזוודות עמוסות בשטרות של דולר ויורו. להערכת אחת המתנדבים, "מיליון שקל זה כסף קטן לעומת מה שהיה שם".

מאחר ולא אותרו בני משפחה של הקבצן, הוא הובא למנוחות בבית הקברות החדש של קרית אתא, כאשר כמה עשרות אנשים מזק"א, 'איחוד הצלה', רבנים וגאב"ד מאקווה הגה"צ רבי שמעון לעמברגר, ליוו אותו לדרכו האחרונה.

המשטרה עודכנה באוצר האדיר שנמצא בבית, והמתנדבים ביקשו מהשוטרים לשמור על הבית לפחות בלילה הראשון. אלא שהמשטרה החליטה שאין בזה צורך. מאוחר יותר, בשעות הלילה המאוחרות, פרצו עבריינים לבית, לאחר שככל הנראה הגיעה לאוזניהם השמועה, וגנבו סכומי כסף גדולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד