י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מתנה עם 'שיק'

'קידי שיק' מציגה לראשונה במגזר החרדי: GIFT CARD - כרטיס מתנה נטען בשיתוף 'ישראכרט'. "מדובר במהפכה של ממש בתחום המתנות במגזר החרדי", אומרת מירי שניאורסון

מתנה עם 'שיק'

רשת אופנת בגדי הילדים 'קידי שיק' מציגה לראשונה במגזר החרדי כרטיס מתנות GIFT CARD.

במסיבת עיתונאים הציגה הגב' מירי שניאורסון, מנכ"ל 'קידישיק', את כרטיס המתנה אותו ניתן להטעין בכל סכום שהוא, בכל אחד מ-14 סניפי 'קידישיק' בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ ולהעניק אותו כמתנה לידידים ולמכרים בכל אירוע ובכל הזדמנות.

ב'קידי שיק' אומרים כי המיזם החדש מהווה פריצת דרך בתחום המתנות, דבר שלא היה עד כה מוכר במגזר החרדי והוא הושק בשיתוף עם 'ישראכרט'. לדברי הגב' שניאורסון: "מדובר במהפכה של ממש בתחום המתנות במגזר החרדי".

שניאורסון מגלה כי תרבות המתנות שמאפיינת את המגזר החרדי נתקלת פעמים רבות באי התאמה במובנים שונים בין המצוי לרצוי, ואילו כרטיס המתנה מהווה את הפתרון האידיאלי והאטרקטיבי, הן לנותן והן למקבל המתנה. עוד ציינה כי ה-GIFT CARD אף מותאם במיוחד לשימוש כמתנה מטעם ועד העובדים או מטעם המעסיק, בכך שהוא מהווה תו קנייה לכל דבר הניתן למימוש ברשת 'קידי שיק'.

במסיבת העיתונאים סקרה שניאורסון את התפתחות רשת 'קידישיק' מעת הקמתו של הסניף הראשון בבני ברק בשנת תש"ס ועד היום, כאשר רשת החנויות מונה 14 סניפים הפרושים בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. "רשת 'קידישיק' חרטה על דגלה להביא לצרכן החרדי אופנה, חדשנות ורלוונטיות בהתאמה לאופיו ולצרכיו הייחודיים. כל קולקציה מכילה מאות פריטי לבוש שונים ומידי שבוע מתחדש המלאי של סניפי הרשת בפריטים חדשים", אמרה.

בהזדמנות זו נחשף עוד כי רשת 'קידישיק' מעסיקה מספר גדול של עובדים חרדיים. מאות עובדות חרדיות מועסקות על ידי הרשת כנציגי שירות ומכירות בסניפים ועוד מספר לא מועט של עובדי מטה, רובם חרדיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד