י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'פרסום גל' ו'אורן פלוס' מתמזגים

המשרד החדש ייקרא 'גל אורן BSD' ויעסיק 41 עובדים. היקפי התקציב הצפויים עומדים על 35 מיליון שקל. מאיר גל: "זה לא מיזוג בשביל לטפוח לעצמנו על השכם"

מציאות חדשה. מאיר גל
מציאות חדשה. מאיר גל



משרדי הפרסום המגזריים 'פרסום גל' ו'אורן פלוס' הודיעו על הסכם מיזוג ביניהם. מעתה ואילך המשרד יקרא 'גל אורן פלוס BSD' והוא ינוהל במשותף על-ידי שרה גל ואורן אלימלך. על הניהול השוטף יהיה אחראי גם מאיר גל.

שני המשרדים הם מהוותיקים והגדולים במגזר הדתי – חרדי. 'פרסום גל BSD' הוקם לפני כ-25 שנים על-ידי בני ושרה גל, ומטפל בלקוחות המובילים והגדולים במשק, בהם 'תנובה', 'אגד', אל-על', בנק הפועלים, תשלובת 'ישראכרט', 'קווי זהב', קופת חולים מאוחדת, AVIS, 'ג'ונסון & ג'ונסון', 'חוגלה קימברלי', 'מירס', 'מנפאוור בראשית', 'אקוואפרש', גלידות 'ריאו'. 'פרסום גל' מעסיק כיום 30 עובדים.

משרד הפרסום 'אורן פלוס' הוקם לפני כ-28 שנים על-ידי מאיר אלימלך (מיש) ז"ל, ומתמחה בעיקר בפרסום לציבור הדתי- לאומי ובמשך שנים פיתח את שפה פרסומית ייחודית לציבור זה, באמצעות מחלקת פרסום וייעוץ אסטרטגי, מחלקת הפקות דפוס, מחלקת אירועים וקד"ם ומחלקת פרויקטים ורכש. בין לקוחות המשרד הקיימים: 'מחסני חשמל' (כללי), המועצה לישראל יפה, אחים שרבט, המכון הטכנולוגי חולון HIT , הדר בשרתון סיטי טאוור, ועוד. כמו כן, מפיק המשרד את עלון השבת הפופולרי למגזר הדתי 'שבת בשבתו'.

כאמור, המשרד הממוזג ייקרא מעתה ואילך 'גל אורן BSD', והוא יכלול כ-41 עובדים.

שרה גל מנכ"לית משרד הפרסום 'גל- אורן BSD', מציינת שהמיזוג בין שני המשרדים יהפוך את המשרד החדש למשרד הפרסום מספר 1 בענף משרדי הפרסום במגזר החרדי- דתי, כאשר היקף תקציבי הפרסום בשנת 2007 הינו כ-35 מיליון שקל.

לדבריה, התחזית הינה שבמהלך המחצית השנייה של 2007 משרד 'גל- אורן BSD' יגדיל את היקף הפעילות בכ-15% עד 20% לעומת הפעילות השוטפת של שני משרדי הפרסום עד כה.

הפעילות השוטפת של המשרד המשותף תנוהל על-ידי מאיר גל ואורן אלימלך, שהינם בני הדור השני של פרסום 'גל- אורן BSD'.

מאיר גל: "זה לא מיזוג שנועד לטפוח לעצמנו על השכם"


* מה מטרת המיזוג?

"מטרת המיזוג היא להרחיב ולהעמיק את היכולות והביצועים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. 'אורן' חזק מאד בשוק הדתי לאומי, חזק מאד בתחום ההפקות, הפקות דפוס וקידום מכירות. מנגד, אנחנו חזקים בלקוחות הגדולים במשק, ומהמקום הזה זה אך טבעי למזג כוחות.

"המייסד של המשרד, מאיר אלימלך (מיש) ז"ל, היה דמות מיתולוגית במועצת יש"ע. לפני שנתיים הוא נפטר, ובנו אורן, שעל שמו קרוי המשרד, ממשיך את דרכו. כיום אנחנו רואים בזה הזדמנות להתאים את עצמנו למציאות החדשה".

* איזה ערך מוסף יעניק לכם המיזוג עם 'אורן'?

"עיקר ההיגיון שעומד מאחורי המיזוג הוא עסקי לטובת הלקוחות. זה לא כמו המיזוגים עם משרד פרסום גדול, שנועדו לטפוח לעצמך על השכם. כאן אנחנו יכולים לספק שירותי דפוס, אירועים, הפקות וקד"מ ברמה ובאיכות שלא היו לנו עד היום. היתרון הנוסף הוא גישה נכונה למגזר הדתי-לאומי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד