ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מאפרות חרדיות מתמודדות לתואר 'יזם השנה'

שרי מונדרוביץ וקרן סיני, מאפרות במגזר הדתי-חרדי שפתחו לפני כשנה סטודיו לאיפור SK בבני ברק, מתמודדות על תואר 'יזם השנה' של קרן שמש ומגזין TheMarker

הסטודיו בבני ברק
הסטודיו בבני ברק

שרי מונדרוביץ וקרן סיני, מאפרות במגזר הדתי-חרדי, מתמודדות על תואר 'יזם השנה', לאחר שפתחו בבני ברק סטודיו בשם Sk makeup style לאיפור ואקססוריז מעוצב ומותאם במיוחד לאישה החרדית.

תחרות היזם השנה היא במסגרת הקמת מועדון מנטורים (מומחים עסקיים) של קרן שמש ומגזין TheMarker. הקרן, מיסודם של קרן אדמונד ג' ספרא וקרן סאקט"א-רש"י, הוקמה במטרה לעודד יזמים צעירים ומוכשרים להקים עסקים חדשים בישראל - עם דגש על הפריפריה, והיא מסייעת להם בליווי מקצועי ובסיוע כספי.

מונדרוביץ וסיני התמזגו ופתחו לפני כשנה סטודיו לאיפור. בתיאור הסטודיו באתר התחרות נאמר כי "מביקור בסטודיו מבחינים מיד כי הוא עוצב באופן המותאם היטב לאשה הדתית-חרדית, שאוהבת להיכנס למקום נעים, חדשני ואופנתי, תוך שמירה על הדיסקרטיות והצניעות המתבקשת.

"הסטודיו ממוקם במרכז בני ברק ובנוי על בסיס קונספט של שירות אישי ומקצועי בהתאם לצורכי הלקוחה. בסטודיו ניתן לקבל שירותי איפור כגון: איפור כלה, איפור לאירועים, התאמות איפור אישיות וקורסים מקצועיים, תוך שימוש במוצרים של חברת 'מאדינה מילאנו'".

לדבריהן: "לא פעם נתקלנו בכלות מאשדוד, מאלעד או מאיזורים מרוחקים, שמתחתנות בבני ברק ושאין להן מקום מסודר להתארגן לקראת החתונה. לכן, בתכנון הסטודיו דאגנו להקצות חדר מיוחד לכלות, ואנו מאפשרות לכלות המעונינות בכך להגיע עם מעצבת השיער שלהן ואפילו עם המלבישה ולהתארגן במקום עצמו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד