כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

נפרדים מהמפכ"ל במנהרות הכותל

המשרד לבטחון פנים ערך את טקס הפרידה ממפכ"ל המשטרה ונציב שב"ס במנהרות הכותל המערבי. רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ אמר כי רק ערכים יכולים לשמור עלינו מאלימות

טקס הפרידה
טקס הפרידה

המשרד לבטחון הפנים, בראשותו של השר אבי דיכטר, בחר לקיים את טקס הפרידה מהמפכ"ל היוצא משה קראדי ונציב שב"ס היוצא יעקב גנות במנהרות הכותל המערבי.

האירוע נפתח בקבלת פנים שערך השר אבי דיכטר ומנכ"ל משרדו רני פלק לספ"ק משטרת ישראל וספ"ק השב"ס בחדר חשמונאים, ולאחר מכן התכנסו בכירי המשטרה והשב"ס באולם הגדול שבמנהרות הכותל המערבי.

האירוע נוהל על-ידי יואל לוי, סמנכ"ל המשרד, ונפתח בדבריו של רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, אשר דיבר על הברכה של המשמר היוצא למשמר הנכנס שנאמרה בבית המקדש ללמדנו את הצורך באחווה וברעות בכדי להצליח בשירות, כמו גם חובתנו להציב שומרים כל היום וכל הלילה, שאינם רק פיזית וביטחונית אלא גם ובעיקר ערכית. ירושלים- עיר הנצח צריכה לחבר את כולנו לשרשרת הדורות ולמסורת ומורשת ישראל. הערכים יכולים לשמור אותנו מאלימות פיזית ומילולית, ומפני התפרקות חברתית.

מר מרדכי (סולי) אליאב הציג בפני הנוכחים את הפעילות החינוכית של הקרן, והשר לבטחון הפנים העניק לו תעודת הערכה והוקרה של המשרד על המפעל החשוב של הקרן למורשת הכותל המערבי, תוך שהוא מציין את הקשר שלו לפעילות ואת הערכתו העמוקה אליה.

דברי ברכה מרגשים נשאו: רב גונדר יעקב גנות- נציב השב"ס הפורש, ורב גונדר בני קניאק- נציב השב"ס הנכנס, המפכ"ל הנכנס רב ניצב דודי כהן והמפכ"ל היוצא רב ניצב משה קראדי.

דברי סיכום נשא השר לביטחון הפנים, מר אבי דיכטר, אשר דיבר בשבח המשמר היוצא והמשמר הנכנס, ושיתף את הנוכחים בתחושותיו לנוכח אירוע מרגש זה.

בסיום הוענקו למשמר היוצא מתנת הוקרה של השר לביטחון הפנים ושל הקרן למורשת הכותל המערבי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד