ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אושרה הצעת החוק לקו מוזל ל'קול הדף' וער"ן

הכנסת אישרה היום ברוב של 17 תומכים מול מתנגד אחד (מיכאל איתן) את הצעת החוק של ח"כ דוד אזולאי לתיקון חוק התקשורת ולהוזיל את השיחות לשירותי דת וסיוע נפשי

דוד אזולאי
דוד אזולאי

מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית את הצעק החוק של חברי הכנסת דוד אזולאי (ש"ס) וחיים אורון (מר"צ), לתיקון חוק התקשורת, לפיו השר, בהסכמת שר האוצר ובאישור ועדת הכלכלה של הכנסת, יקבע בתקנות סל תשלומים מוזל עבור מנויים שהינם עמותות לסיוע רפואי ונפשי, ועמותות שמטרתן קידום פעולות חינוך, תרבות ודת.

ההצעה אושרה ברוב של 17 תמוכים מול מתנגד אחד - ח"כ מיכאל איתן מהליכוד. ההצעה תעבור לדיון בועדת הכספים של הכנסת.

הצעת חוק זו באה להקל על כל אזרח שמתקשר בטלפון לקבל עזרה מעמותות לסיוע נפשי ורפואי כגון עמותת ער"ן (אגודה ישראלית לעזרה ראשונה נפשית), או עמותה אחרת שמטרתה קידום פעולות חינוך ודת כגון 'קול הדף'.

הוראה דומה הייתה מעוגנת בתקנות התקשורת, אולם פג תוקפה. מטרת הצעת החוק היא לקבוע כי שר התקשורת, בהסכמת שר האוצר, יקבע סל תשלומים מוזל שיכלול את כל העמותות העונות לקריטריונים של עמותות לעזרה נפשית, רפואית או לקידום חינוך תרבות ודת.

ח"כ אזולאי ניצל את עובדת היותה של מפלגתו, ש"ס, חברת הקואליציה, והוא מיהר להופיע בפני ועדת השרים לענייני חקיקה, וגייס את תמיכת הממשלה לחוק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד