כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

מייצרים סידורים או מסדרים את הספקים?

חברת "לאם" לבית המשפט: 'ג'אפ מוצרים חינוכיים', המייבאת את "הסידור המזמר", מתנערת מתשלום חוב. "יצרנו עבורה את הקשר עם היצרן בסין וסייענו רבות בייצור המוצר"

הסידור המזמר
הסידור המזמר

'הסידור המזמר' נמכר בחנויות ספרים וצעצועים במחיר שנע בסביבות 100 שקלים, למרות שעלות הייצור, כולל המשלוח לארץ, נעה סביב ה-5 דולר בלבד. כך עולה מכתב תביעה שהוגש לבית משפט. לפי כתב התביעה, למרות הפער הגדול, חברת "ג'אפ מוצרים חינוכיים", החברה המפיצה את הסידור, אינה מוצאת לנכון להעביר את חלקה של חברת "לאם" בעסקה.

אל בית המשפט השלום בתל-אביב הוגשה השבוע תביעה כספית על סך של כ-70 אלף שקל נגד חברת ג'אפ, ייבואנית "הסידור המזמר", המוכר גם בשם "סידור שמע קולנו".

מדובר בסידור המאפשר לכל ילד, כבר בגיל הרך, להכיר את סידור התפילה, את ניגוניו המסורתיים ואת סדר יומו של המתפלל בלחיצות כפתור.

את התביעה הגישה חברת "לאם - יזמות ופיתוח מוצרים", באמצעות עו"ד יצחק מרציאנו, בטענה שהנתבעים לא שילמו את לה חלקה כפי שנחתם בחוזה בין שתי החברות, על אף שחברת "לאם" היא זו שיצרה את הקשר בין היבואנים עם היצרן בסין, וסייעה בייצור והייבוא לארץ.

בכתב התביעה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נכתב, כי הנתבעים התחייבו כלפי הנתבעת לשלם לה 7.5% מעלות ההזמנות שיבוצעו מאת הספק. את החשבון הראשון שילמה הנתבעת, אולם בעליה נמנעו מלשלם את שני החשבונות הנוספים "בטענות מופרכות", וכן "ללא כל סיבה נראית לעין ותוך נסיון לפעול בחוסר תום לב כדי להסתיר מידע".

עוד נכתב בכתב התביעה, כי "הנתבעים משכו את התובעת בלך ושוב, אך כל העת הבטיחו לה מפורשות כי כאשר יסופק המשלוח השני ויוכח כתקין ישלמו את המגיע לה... אולם נחלה אכזבה עמוקה שכן גם לאחר שהוכח שהסידורים שסופקו על פי ההזמנה תקינים ואיכותיים ביותר סרבו הנתבעים לשלם את העמלה המגיעה לה ללא כל סיבה".

סכום התביעה הכולל עומד על 70,706 ש"ח.

עמית סופר, מבעלי חברת 'ג'אפ מוצרים חינוכיים' לא היה מוכן להתייחס לעצם התביעה, ורק מסר כי "במידה ותפורסם הכתבה תוגש תביעה נגד האתר בחדרי חרדים".

קישורים:
אתר הסידור המזמר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד