ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

שניאורסון הקים חברת נדל"ן

יוסי שניאורסון, לשעבר מנהל עסקיו של שעיה בוימלגרין בישראל, הקים חברת נדל"ן בשיתוף 'דיגל'. מונה ליו"ר ומנכ"ל החברה החדשה ויחזיק ב-50%

שניאורסון (משמאל) עם ר' לוי לבייב. צילום: ישראל ברדוגו
שניאורסון (משמאל) עם ר' לוי לבייב. צילום: ישראל ברדוגו

יוסי שניאורסון, מי שכיהן בעבר כמנכ"ל עסקיו של איש העסקים שעיה בוימלגרין בישראל, הקים חברת נדל"ן חדשה. החברה הוקמה בשיתוף עם חברת הנדל"ן 'דיגל', שבשליטת יהודה לוי ומאיר שמיר, כאשר לכל צד יש 50% בחברה החדשה.

החברה החדשה מתכוונת להשקיע בנדל"ן בישראל ובחו"ל. 'דיגל' תלווה לחברה החדשה 5 מיליון דולר לצורך פעילות החברה. שניאורסון יהיה יו"ר ומנכ"ל בחברה.

לפני מספר חודשים פרש שניאורסון מעסקי בוימלגרין. כוונתו היתה אז לעמוד בראש קבוצת משקיעים שהיו אמורים להשקיע בישראל 100 מיליון דולר. ככל הנראה, הדברים לא יצאו אל הפועל, ואילו עתה שניאורסון מתחבר עם חברת נדל"ן ישראלית.

חברת 'דיגל' עוסקת בבניית בנייני מגורים ברחבי הארץ, כאשר אחד מהפרויקטים המרכזיים של החברה הוא בנייה בשכונת ארמון הנציב בירושלים.

נקבע, כי אם לאחר שנתיים יתברר שהחברה המשותפת לא עמדה ביעדים אלו, יקטן חלקו של שניאורסון עד ליציאה מוחלטת של החברה. במקביל, קיבל שניאורסון אופציה לרכוש בעתיד 10% ממניות חברת 'דיגל'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד