כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

חמוץ ב'טריו'

חברת 'גורי' תצא בקמפיין למגזר החרדי ל'חמצוצים' באמצעות 'טריו'. בכך מקבל 'טריו' נתח מתקציב הפרסום למגזר החרדי של 'גורי', שמטופל גם ב'פרסום גל'

החמצמוצים
החמצמוצים

חברת 'גורי-יבוא והפצה', המשווקת את ממתק 'חמצוצים' מבית 'פשקס', יוצאת בפרסום מיוחד למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום 'טריו'.

על פי הנתונים שנמסרו, נכון להיום תופס המותג נתח שוק של 37.7% בקטגוריית סוכריות הגומי.

חברת 'גורי' משווקת מגוון מותגים מובילים בשוק הישראלי, כמו מוצרי התינוקות 'טפנוקים', 'גרבר' ו'אוונט', לצד מותגים מוכרים כמו 'קולון', 'פיניש', 'קליה', 'הייז', 'אקוהפרש', 'ריינולדס', 'מתוק וקל', 'תה ערבה', גלעם' ועוד.

מחזור המכירות השנתי של החברה נאמד בכ-400 מיליון שקל.

'גורי' פעילה בשוק החרדי באמצעות משרד 'פרסום גל' למותגים 'אקוהפרש' ו'קליה'.

בקמפיין הפרסומי הנוכחי יופיע מבצע תחת הכותרת "חמצוצים- מציירים לכם מבצע". במסגרת המבצע, נדרשים המשתתפים לצייר את דמות האריה-המופיע על האריזה, לצורך תחרות ציורים שנערכת בין המשתתפים. הציורים הדומים ביותר מזכים את המשתתפים בעשרות פרסים, כגון: 3 זוגות אופניים, משחקי קופסא ועוד.

נתי אביוב, מנהלת מותג 'חמצוצים', מסר כי "בכדי להשיק את המותג במגזר החרדי, החלטנו לצאת במבצע שיאפשר חיבור מיוחד בין הצרכן הצעיר למותג. משימת המבצע המיוחדת- הדורשת לצייר סמל המותג- דמות האריה במדויק, יוצרת התעסקות חווייתית של הילד עם המותג ומאפשרת חיבור נכון וחוויתי בין המותג לצרכן הצעיר".

מפרסום 'טריו' נמסר כי הקמפיין הפרסומי יכריז על השקת המבצע ויתפרסם במדיה המובילה.
לממתקי ה'חמצוצים', כשרות של בד"ץ איגוד הרבנות בראשות הרב אשר יעקב וועסטהיים ובד"ץ מנצעסטר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד