כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

הערב: הפגנה נגד "מצעד הגאווה" בירושלים

רחובות רבים בירושלים ייחסמו לתנועה החל מהשעה שש בערב. כוחות ההצלה נערכים במתכונת מתוגברת. חוגים רבים המתנגדים למחאה לא יטלו בה חלק

הפגנה. צילום אילוסטרציה: מנח זרקא
הפגנה. צילום אילוסטרציה: מנח זרקא

אלפים צפויים להשתתף הערב (א) בהפגנה נגד מצעד הגאווה בירושלים. את ההפגנה מארגן "הוועד לביטול מצעד התועבה".

עקב ההפגנה ייסגרו לתנועה החל מהשעה שש בערב הרחובות הבאים: רחוב בר אילן, רחוב שמואל הנביא (מגבעת משה ועד רחוב יחזקאל), רחוב חטיבת הראל (מארץ חפץ ועד לסנדריה) ורחוב ירמיהו (מצפניה ועד שמגר). המשטרה מבקשת להימנע מלהגיע לאזור ברכב פרטי.

מארגני ההפגנה הודיעו כי הם מצפים להשתתפות של מאות אלפים, אולם משטרת ירושלים מעריכה כי מספר המשתתפים יהיה של אלפים בודדים.

במד"א ובארגון 'איחוד הצלה' הושלמו ההכנות לקראת האבטחה הרפואית של ההפגנה הגדולה. מארגני ההפגנה החרדית פנו למד"א בירושלים ולראשי 'איחוד הצלה' בבקשה לאבטח את האירוע בכוחות גדולים. "אמבולנסים ונטני"ם של מד"א, למעלה מעשרה אופנועים שלנו, בגיבויים של עשרות חובשים ופראמדיקים, ייתנו מענה מהיר ומקצועי לכל מקרה חירום, אם יקרה חלילה באזור", אומרים בהנהלת 'איחוד הצלה'. ההערכות של ארגוני ההצלה הן כי למעלה ממאה אלף איש ישתתפו בהפגנה הגדולה.

סביב המחאה נגד מצעד הגאווה קיימות חילוקי דעות, וחוגים רבים הסבורים כי ההפגנות נגד המצעד תורמות לו תשומת לב תקשורתית שאינה רצויה לנוער החרדי - לא יקחו בו חלק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד