כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

יינות יקבי רמת הגולן פורצים אל השוק החרדי

היקב השלישי בגודלו בארץ יפנה ישירות אל הציבור החרדי ויציג את היתרונות והקפדות הכשרות כהלכה

יין ירדן של יקבי רמת הגולן
יין ירדן של יקבי רמת הגולן

יקבי רמת הגולן, היקב השלישי בגודלו בארץ, יוצא בקמפיין גדול עבור הציבור החרדי. מדובר ביקב שהיקף פעילותו עומד על יותר מ-100 מיליון שקל בממוצע וייצור של מעל ל-6 מיליון בקבוקים בשנה. המכירות של יקבי רמת הגולן מהוות כ-20 אחוז ממכירות היין השולחני בשוק הישראלי וכ-40 אחוזים מכלל ייצא היין הישראלי לשווקי העולם.

יקבי הגולן הינם בהשגחה מהודרת של הגרא"ד אויערבך שליט"א, רבה של טבריה וכן כשרות O K. צוות היקב כולו שומר תורה ומצוות. משגיחי הכשרות הצמודים משגיחים שבכל תהליך ייצור היין ואריזתו יהיו רק עובדים שומרי תורה ומצוות. רב היקב הוא הרב ישי סמואל שליט"א. כבר היום ישנה פריצה גדולה של יינות יקבי רמת הגולן בשוק הדתי חרדי וגם אהדה גדולה של הממסד הרבני הבכיר ליינות אלו. הרב עובדיה יוסף משבח את איכות היינות בשיעורו השבועי, הרב הראשי לישראל הרב עמאר ממליץ להדר ולשתות יינות לא מבושלים ל-4 כוסות של פסח .

פרסום ואקנין, בראשותו של מאיר ואקנין, יוביל את הקמפיין, הייעוץ והשיווק עבור יקבי רמת הגולן. מדובר במהפכה צרכנית של ממש בתחום יינות האיכות של יקבי רמת הגולן בשוק הדתי חרדי כשהנקודות עליהם יושם דגש בקמפיין:

- הצד הלא מבושל של היינות הינו בעצם יתרון גדול על פי ההלכה לגבי "ברכת בורא פרי הגפן" לקידוש, כפי שפסק הרמב"ם.

- בישול היינות פוגע באיכות היין לכן ביינות יקבי רמת הגולן ירדן , גמלא וגולן לא מבשלים אותם וגם בעולם כולו .

- היינות הם 100% ענבים בלי תערובת סוכר ומים עוד צד נוסף להידור על פי ההלכה.

יקבי רמת הגולן זכו במהלך שני עשרות בלמעלה ממאה פרסים בינלואמיים יוקרתיים בעולם כולו. מרכז המבקרים של יקבי רמת הגולן אף הוא ייחודי בארץ ומלווה בהדרכה על תהליך ייצור היינות, ביקור במתקני היקב, טעימת יינות ומכירת יינות במקום.

קישורים:
אתר יקבי רמת הגולן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד