כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"עד שעה נסיעה" - יוזמה ל'עשות קניות' בשדרות

ארגון אורות חסד יצא בקריאה נרגשת לציבור לערוך את קניותיו בעיר המופצצת. בנק ירושלים הרים את הכפפה וערך בעיר רכישות של ציוד משרדי ומכשירי כתיבה.

באו לשופינג. תושב הר חומה בשדרות
באו לשופינג. תושב הר חומה בשדרות

מאז החמירה מתקפת הקאסאמים על שדרות וישובי עוטף עזה, מתגייסים ארגונים ועמותות לסייע לתושבי העיר בפעילויות, מתנות, וסיוע בבתי האזרחים. בעקבות המצב הקשה מדווחים סוחרי העיר על קריסה וסגירת עסקים קטנים ובינוניים. ארגון אורות חסד, מיסודו של חנן פורת, ביקש לסייע דווקא לסוחרי העיר ופרסם מנשרים ומודעות הקוראות לתושבי המדינה המתגוררים "עד שעה נסיעה", להגיע לעיר ולבצע את הקניות במקום, בכך, ניתן יהיה להציל את העסקים השוממים.

בשבוע שעבר התארגנה בעניין קבוצה של תושבים משכונת רמת שמואל בהר חומה בירושלים. כארבעה עשר איש הגיעו לשדרות, למסע של שופינג ורכש בחנויות ובעסקים ברחבי העיר. אחת הרכישות היתה של ארנון זיית, מנהל מחלקת חשבונאות בבנק ירושלים, זיית ביצע את רכישות הציוד משרדי ומכשירי הכתיבה של הבנק, דווקא אצל הסוחרים בשדרות. בהנהלת בנק ירושלים הביעו שביעות רצון מהיוזמה של אורות חסד. מנכ"ל הבנק מר דוד ברוך אומר כי "הבנק רואה בחיוב תרומה לקהילה ולפיכך ייעשה מאמץ גם בעתיד, לסייע ככל האפשר לתושבי שדרות וישובי עוטף עזה". ראוי לציין כי לאחר הארועים בצפון בקיץ שעבר, ערך הבנק פעילות קהילתית בבתי ספר בקריית שמונה, והקשר עם בתי הספר נמשך עד היום.

אפי ריפקין, מנכ"ל ארגון אורות חסד, מפציר באזרחים שמתגוררים עד כשעה נסיעה משדרות, להפנות את המשאבים המשפחתיים לקניות דווקא בשדרות. "תושבי שדרות אינם מעוניינים לקבל תרומות, הם מבקשים להתפרנס בכבוד וביושר ומידת הערבות ההדדית מחייבת אותנו שנסייע להם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד