י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הסמנכ"לית של 'פרסום גל' עוברת ל'בולטון פוטנציאל'

תזוזות בצמרת עולם הפרסום: לאה שטרן פורשת מתפקיד מנכ"לית משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי 'בולטון פוטנציאל'. במקומה תמונה דנה בריל, לשעבר סמנכ"לית בכירה ב'פרסום גל'

אברהם מבריסק, מבעלי 'בולטון פוטנציאל'
אברהם מבריסק, מבעלי 'בולטון פוטנציאל'

חילופי מנכ"ליות במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', משרד הפרסום הגדול במגזר הדתי-חרדי: לאה שטרן שכיהנה בתפקיד בשנתיים האחרונות, ביקשה לפרוש מהחברה במהלך שנת 2007. כמחליפה לשטרן נבחרה דנה בריל - שכיהנה בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות בכירה בפרסום גל.

שטרן, בת 34, לשעבר מנהלת לקוחות בכירה ב'פובליסיס אריאלי' ובעלת תואר שני בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית, ניהלה בשנתיים האחרונות את האסטרטגיה העסקית של החברה, תוך קליטת עובדים חדשים, ותהליך רה-ארגון לבניית מחלקות מקצועיות אותו הובילה.

שטרן אומרת היום כי "אני בתחושה שהשגתי את מרבית היעדים אותם הצבתי לעצמי עם כניסתי לתפקיד וכעת הגיעה העת לבחון כיוונים מעניינים אחרים. העבודה לצד רחל ואברהם הייתה מרתקת ומעשירה ומשפחת 'בולטון פוטנציאל' תהיה תמיד חלק ממני. אני נפרדת מצוות עובדים, המובחר והמקצועי בענף, ואין בליבי ספק כי ימשיך להעניק ללקוחות פתרונות שיווקים מנצחים".

אברהם בריסק ורחל בולטון, בעלי המשרד, מסרו כי שטרן נאותה לבקשתם להמשיך וללוות את המנכל"ית הנכנסת ואת המשרד עד לסוף שנת 2007. "תרומתה של לאה להתפתחות המשרד ולתנופה בה הוא נמצא הינה מכרעת ואנו מודים לה על כך מקרב לב", אומר אברהם בריסק ורחל בולטון מדגישה "לאה היא בת משפחה ואנו בטוחים כי הקשר בינינו ימשיך גם בעתיד".

לתפקיד המנכ"לית תיכנס דנה בריל (33), בעלת ניסיון של 12 שנות פעילות בתחום הפרסום, יחסי הציבור והקד"מ במגזר החרדי והדתי, מתוכם בעשר השנים האחרונות ב'פרסום גל'. בתפקידה האחרון הייתה סמנכ"לית לקוחות בכירה.

באשר למנכ"לית הנכנסת, אומרים בולטון ובריסק כי "אנו שמחים על הצטרפותה של דנה בריל ובטוחים כי בסיועה, נמשיך להוביל את לקוחותינו למהלכים שיווקיים משמעותיים במגזר החרדי".

'בולטון פוטנציאל', בבעלות רחל בולטון ואברהם בריסק, רשם בשנתיים האחרונות צמיחה משמעותית עם הצטרפות לקוחות דוגמת: בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל, איקאה, יקבי כרמל, אלדן, אלשרד ואחרים.

בין הלקוחות הבולטים של המשרד: שטראוס גרופ, קופ"ח לאומית, דואר ישראל, מטרנה, הצורפים, מי עדן, ויסוצקי, נירלט, סוגת, זוגלובק, עמינח, נוברטיס, יחסי הציבור של 'סלקום' ועוד.

על-פי נתוני 'יפעת בקרת פרסום', משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' הוביל את ענף הפרסום בסיכום שנת 2006 עם היקף פעילות של כמעט 3 מיליון דולר ועלייה של 20% בהיקף הפעילות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד