ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

'ביקור חולים' של גאידמק

מפרק 'ביקור חולים' הודיע כי הצעתו של גאידמק היא הגבוהה ביותר - 32 מיליון דולר. לבייב וקבוצת הרצברג הפסידו. גאידמק מתכוון "להפוך את ביקור חולים לביה"ח הטוב בארץ בציביון חרדי"

עוד שלב בדרך לעיריית ירושלים? ארקדי גאידמק
עוד שלב בדרך לעיריית ירושלים? ארקדי גאידמק

יש זוכה ככל הנראה במכרז על בית החולים 'ביקור חולים': מפרק בית החולים הודיע לעורך דינו של גאידמק כי הצעתו במכרז על בית החולים - 32 מיליון דולר - היא הטובה ביותר. על כך מדווח YNET.

במכתב ששיגר המפרק הוא כותב "לפיכך ובהתאם להחלטת בית המשפט הנכבד, נפתח עתה בהליכים לקידום המו"מ עם מרשך". יצוין כי החלטת המפרק עדיין זקוקה לאישור בית המשפט.

גאידמק מתכוון להמשיך ולהפעיל את בית החולים ואף לשמור על הציביון החרדי שלו.

גאידמק זכה בהצעה למרות שבשלב האחרון הצטרף למרוץ גם לב לבייב עם 'אפריקה ישראל', שהציע הצעה הגבוהה בחצי מיליון דולר מהצעתו של גאידמק. אולם 'אפריקה ישראל' לא התחייבה להמשיך ולהפעיל את בית החולים, אלא לנצל את שטחי הנדל"ן שלו לצרכים מסחריים.

קבוצה נוספת שהתמודדה היא קבוצת הרצברג של אנשי עסקים חרדים. היא הגישה הצעה נמוכה יותר והודחה מהמכרז.

בראיון ל'מרכז העניינים' אמר מקורבו של גאידמק ויו"ר קרן התרומות שלו, כי גאידמק מתכוון להפוך את 'ביקור חולים' לבית החולים הטוב בארץ ולהמשיך לשמור על הציביון החרדי שלו.

"זה מהלך שהוא עתיד להיות כלכלי", אומר גולדשמידט, שיזם את המהלך, "כיום, חד וחלק זה לא כלכלי. מבחינה פילנתרופית, למען רווחת תושבי ירושלים, בית חולים ביקור חולים יישאר. ולא רק זה, אלא שגאידמק רוצה להפוך אותו לבית החולים הכי טוב בארץ עם הרופאים הטובים ביותר. שנית, בית החולים ישאר בצביון חרדי. זה בית חולים שמשרת את האוכלוסייה החרדית והוא ימשיך לשרת את האוכלוסייה החרדית והצביון החרדי יישמר. לאחר כל אלו, אם הוא אכן ינוהל כמו שצריך, כמובן שתבוא ברכה. ואם זה יכניס רווחים, עוד יותר ברכה. כיום הוא הולך על זה כי זה עוד מקום שהוא יוכל ליישם את התורה הפילנתרופית שלו לסייע לחולים במצוקה כלכלית, ומצד שני להפוך את הרפואה הציבורית ליותר טובה ממה שהיא היום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד