כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

יש לנו במה להתגאות

כולם יודעים שהפרסום החילוני הגיע לדיוטה התחתונה. את האלטרנטיבה האמיתית מציג הפרסום החרדי עם קמפיין 'מבצע הילד הטוב' של גלידות 'ריאו'. דעה

מסרים חיוביים. צילום: מנח זרקא
מסרים חיוביים. צילום: מנח זרקא

תחום הפרסום הוא תחום מושמץ. אומרים עליו שהוא מעודד אנשים להוציא כספים מעבר ליכולתם, שהוא כולל מניפולציות רגשיות כדי לסחוט מאנשים כסף, שהוא מקלקל את חינוך הילדים, ועוד ועוד.

יש אולי מעט צדק בדברים. הפרסומת היא חלק מהעולם התרבותי והערכי של כולנו, והיא משפיעה עלינו לא מעט. אפשר לדפדף במהירות בעיתון, אבל אי אפשר לפספס את המסרים הקופצים לעין ואת הרושם שנותר בלב.

בעולם שמבחוץ, העולם החילוני, הפרסום מתדרדר לדיוטה התחתונה. למרבה הצער, אנשי הפרסום הללו מתפארים בכל פרסומת שעברה את הגבול האדום ומביאה אותם לאבד כל צלם אנוש.

וזו בדיוק האלטרנטיבה של הפרסום החרדי. הוא מוכיח כי אפשר לעשות פרסום ערכי, פרסום חיובי, פרסום שמחנך לדרך ישרה.

בשבועות האחרונים העלה לאוויר פרסום 'גל אורן BSD' קמפיין פרסום של חברת 'גלידות ריאו' – "מבצע הילד הטוב של ריאו". במסגרת המבצע, חילקה 'ריאו' טבלת "המעשים הטובים", הכוללת טורים של מעשים טובים לסימון בחלוקה לימי השבוע. הילדים עושים מעשים טובים וההורים מסמנים ווי במשבצת המתאימה בטבלה. לאחר סימון 20 משבצות של מעשים טובים, זכאי הילד לפרס הוקרה מגלידות 'ריאו'.

ניידת הפרסים של 'ריאו' תסייר בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ ותחלק לילדים שעשו מעשים טובים מתנות והפתעות.

ממסע פרסום כזה, שמחזק את הערכים החיוביים והחינוך של הילד, אי אפשר להתעלם. חייבים לחזק את הגישה הזאת, לעודד אותה, ולהביא לכך שגם הדו-שיח השיווקי, יהא נסוב סביב מסרים חיוביים לילדי ישראל.

ועל זה נאמר, יישר כוח!
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד