כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"התמקצעות המגזר החרדי, מאפשרת עליה ברמת החיים במשפחה החרדית"

"התמקצעות ויציאה למקורות תעסוקה שונים, תוך שמירה על הצביון הדתי, מאפשרת עליה ברמת החיים", את הדברים אומר מנכ"ל בנק ירושלים דוד ברוך ביום הראשון של פורום המנהלים

מלווה את הציבור כבר שני עשורים. דוד ברוך
מלווה את הציבור כבר שני עשורים. דוד ברוך

דוד ברוך מנכ"ל בנק ירושלים, נשא את הדברים ביום הראשון לפורום המנהלים של המודיע והתמקד בעליה באיכות כח האדם במגזר החרדי. "פתיחת מכללות ובתי ספר ייעודים המקנים השכלה ומקצוע ההעלתה את רמת מעורבותם של אנשי מקצוע חרדים בעולם העסקים. כיום ניתן למצוא יותר ויותר מכללות המייעדות מסלולים לחרדים במקצועות כגון עריכת דין, מנהל עסקים, ייעוץ השקעות ועוד שבוגריהם ממצים את כישוריהם ומשתלבים בכח העבודה".

"ההתמקצעות החרדית, כחלק ממגמת רווחה במגזר, איפשרה היצע רחב של שירותים לציבור באמצעות עובדים מהמגזר". מנכ"ל הבנק מוסיף כי לפיכך, לאדם חרדי אין מניעה כיום למצוא מקור פרנסה במקצוע אותו רכש, ללא פגיעה באורח חייו בתוך סביבה חרדית. תהליך זה מאפשר למשפחות שלמות לצאת ממצוקת פרנסה ובאופן טבעי מסייע לעליה ברמת החיים.

"כבנק המלווה את המגזר בתהליכים ומגמות כבר עשור שני", מדגיש מר ברוך מנסיונו, "ישנה עלייה מתמדת באיכות כח העבודה החרדי המאייש גופים גדולים ולכן יכולים הם להעניק ללקוחותיו החרדים את השירות המתאים להם. המגמה היא חיובית הן למעסיקים והן לציבור, אינה פוגעת בצביון החרדי ותורמת למתן שירותים מקצועיים".

אשר לבנק, מסביר דוד ברוך, "לבנק ניסיון עשיר בפעילות בנקאית מול המגזר החרדי בתחום המשכנתאות ומגוון רחב של מוצרי חיסכון. כמו"כ הוא מלווה פרוייקטים לבניה של המגזר החרדי, הבנק ליוה את הציבור בכל השינויים שעברו עליו כמו ביטול המענקים וההטבות בתחום הדיור וצמצום הקצבאות. בנק ירושלים מעמיד לרשות הציבור החרדי מוצרים יעודיים לאוכלוסיה החרדית ומפעיל שני סניפים גדולים הממוקמים בלב אזורי המגורים החרדיים. בסניפים מועסקים אנשי הבנק בתחום ניירות ערך, משכנתאות, פעילויות מט"ח וחסכונות, המגיעים מתוך הציבור עצמו, עובדה המחזקת את הרושם כי הציבור החרדי התמקצע בתחומים רבים והוא מתפרנס מעבודה בהם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד