י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נעם זיגמן עובר ל'קול חי'

זיגמן, שפרש מ'יום ליום' על רקע חילוקי דעות כספיים, ימונה לכתב הפוליטי-מדיני במקום מתי טוכפלד, שפרש לחינמון החדש 'ישראל היום'. זיגמן: "תמיד שאפתי להגיע לתקשורת האלקטרונית"

בקרוב מעל גלי האתר. זיגמן עם הגר"ע יוסף
בקרוב מעל גלי האתר. זיגמן עם הגר"ע יוסף

כתב פוליטי חדש בתוכניות האקטואליה של רדיו 'קול חי': נעם זיגמן, לשעבר הכתב הפוליטי - מדיני של ביטאון ש"ס 'יום ליום', עובר לתפקיד הכתב הפוליטי - מדיני של מערכת האקטואליה ברדיו 'קול חי'.

זיגמן נכנס לתפקידו לאחר שהכתב הפוליטי הקודם, מתי טוכפלד, פרש לטובת החינמון החדש 'ישראל היום' של איל ההון שלדון אדלסון.

בשבוע האחרון דיווחנו כי זיגמן פרש מ'יום ליום' לאחר שנתגלעו חילוקי דעות קשים בין הצדדים בנושאים כספיים.

המשא ומתן בין 'קול חי' לזיגמן נסגר היום, וזיגמן יתחיל כבר ממחר לעלות מעל גבי האתר ולדווח בנושאים פולטיים ומדיניים.

זיגמן אומר ל'בחדרי חרדים' כי "שאיפותיי תמיד היו להגיע לתקשורת האלקטרונית, ואני שמח להגיע למקום זה לאחר מספר שנים בהן רכשתי ניסיון בתחום הפוליטי והמדיני. אני מודה לאנשי המערכת הפוליטית שעמדו לימני לאורך כל הדרך גם במשבר הנוכחי עם 'יום ליום'. אמשיך לשרת אותם ואת צרכני התקשורת החרדית נאמנה. אני שמח להיכנס למקום עבודה שלא מעט מהאנשים בו חברים קרובים שלי ומוערכים מאד בתחום התקשורת, כמו מנהל התוכניות שבתאי גרברצ'יק ומרדכי לביא, מגיש המהודרה המרכזי. כדאי להמשיך להאזין ל'קול חי'".

מגיש המהדורה המרכזית, מרדכי לביא, מברך גם הוא על המינוי. לביא אומר ל'בחדרי חרדים': "אני שמח שנועם זיגמן הצטרף למעכרת החדשות המובילה של הציבור החרדי. נועם הוא בחור מוכשר ונדיר בתחום התקשורת החרדית, והוא גם חבר אישי שלי. אני בטוח שהוא יתרום רבות לקידום מערכת החדשות והמהדורה המרכזית כל ערב מ-7 עד 9".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד