ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הדוקרים מבני-ברק הודו בחקירתם

שני קטינים שנעצרו על-ידי המשטרה הודו בחקירתם כי היו מעורבים בדקירה בליל שבת לפני כשבועיים שבה נפגע בחור ישיבת סלאנים באורח בינוני - קשה. עשרות שוטרים ובלשים עקבו אחריהם

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

שני הקטינים שהיו קשורים לדקירה בליל שבת לפני כשבועיים ברחוב דמשק אליעזר בבני-ברק הודו במעשיהם במהלך חקירתם והם יובאו לשופט להארכת מעצר. כך הודיע נצ"מ חיים קרימקה, מפקד משטרת מרחב דן להרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר העומד עימו בקשר רציף להגברת הנוכחות המשטרתית באזורים השונים של העירייה.

על-פי החשד, השניים הגיעו למתחם הישיבה ודקרו שני בחורים בישיבת סלאנים ברח' דמשק אליעזר בעיר, לאחר שבחורי הישיבה מנעו מהם מוקדם יותר לפרוץ להיכל הישיבה.

נצ"מ קרימקה מסר, כי למרות שהאנשים שהותקפו לא טילפנו ליידע את המשטרה על המקרה, בגלל ליל שבת, הגיע למשטרה מידע ממקורות אחרים, ולמקום הגיעו אנשי בילוש.

החקירה נמסרה לטיפולו של סנ"צ יהודה בר, קצין החיקורת של המרחב שציין את הקשיים הראשונים שהיו באיתור החשודים, ואת סיועם של רבנים ואישי ציבור להידוק שיתוף-הפעולה עם המשטרה. לצורך החקירה הופעלו במשך ימים אחדים ובאופן רציף, עשרות שוטרים ובלשים.

סנ"צ בר הוסיף, כי מאחר והחשודים סירבו להודות על חלקם באירוע, בוצע מספר רב של מסדרי זיהוי. רק ביום חמישי האחרון, לאחר פעילות נמרצת של צוות נוער בראשות רפ"ק יגאל בנקסי, ובעקבות מידע שנאסף, הודו הקטינים בביצוע המעשה, ואף הצביעו על מקום הטמנת הסכין שבאמצעותה בוצעה הדקירה.

נצ"מ חיים קרימקה, מפקד המרחב מסר, כי מבין השלושה שנעצרו, שני הקטינים ישארו במעצר, והשלישי-בגיר יותר שוחרר, לאחר שהוברר שלא היה לו קשר לאירוע.

נצ"מ קרימקה, מסר בשיחתו עם פרנקנטהל, כי יחד עם זאת, המשטרה עושה ותעשה הכל, ובחומרה יתירה, לביעור נגע התוקפנות והאלימות, והיא ממשיכה בפעולות גלויות וסמויות, כדי לאתר צעירים שעלולים להיקלע למעשים פסולים.

פרנקנטהל הודיע למפקד המרחב, כי העירייה מוכנה להוסיף כלי-רכב לסיורים של מאבטחים לא יהודיים המתבצעים בלילות שבת, במסגרת האגף לשירותי חירום של העירייה, שבהנהלת מר חיים נוגלבלט, ובשיתוף-פעולה עם המשטרה, שבסמכותה הדרישה להזדהות ולמעצרם של חשודים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד