ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מסע הסברה למגזר החרדי: אל תריצו מניות

הרשת לניירות ערך מתכוונת לפעול להגברת המודעות לנושא הרצת המניות במגזר החרדי. הפתיחה: הרצאה של יו"ר הרשות, משה טרי, ב'פורום המנהלים' של 'המודיע' שיפתח מחר

פותח בקמפיין. משה טרי
פותח בקמפיין. משה טרי

ברשות לניירות ערך מתכוונים לצאת במסע הסברה למגזר החרדי על אופן המסחר בניירות ערך.

לרשות הגיע לאחרונה מידע רב על כך שבמגזר החרדי אנשים משקיעים סכומים רבים על סמך המלצות של בני הקהילה, ולא של יועצי ההשקעות, מה שעלול לגרום לנפילות כואבות.

לאחרונה גם התפוצצה פרשת 'לייפוייב', שהוכרזה כ"מנייה חרדית" - חרדים רבים השקיעו בה את מיטב כספם, ואף לוו כספים לשם כך. בסופו של דבר, המניה קרסה בשלושה ימים בכ-70%, ורבים הפסידו סכומי עתק.

בעקבות מקרים אלו ומקרים נוספים, מתכוונים ברשות לניירות ערך לצאת במסע הסברה במגזר החרדי על צורת המסחר הנכונה בשוק ההון.

המסרים שמתכוונים ברשות להעביר הם: השקעה נכונה ונבונה בשוק ההון, תוך התבססות על אנשי מקצוע ויועצי השקעות שתפקידם לסייע בכך. בנוסף יש צורך לעקוב תמיד אחר מצב ההשקעות. עוד מתכוונים ברשות לפנות למגזר החרדי למסור מידע ולהגיש תלונה בכל מקרה אשר עולה ממנו חשד של הרצת מניות בלתי חוקית.

הפתיחה של מסע ההסברה תיערך ב'פורום המנהלים' של עיתון 'המודיע', שיפתח מחר. במסגרת הפורום ימסור הרצאה יו"ר הרשות לניירות ערך, מר משה טרי, תחת הכותרת "הרצת מניות במגזר החרדי".

לאחר הפתיחה, ברשות מתכוונים לבדוק דרכים נוספות כיצד להגיע למודעות גבוהה במגזר החרדי על מנת למנוע הישנות מקרים של הרצת מניות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד