כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

"מטילים עוצר על מאה שערים"

חברת 'אגד' החליטה להפסיק את השרות בשכונות מאה שערים וגאולה לאחר התנכלויות לאוטובוסים ופגיעות בגוף ובנפש. הלפרט: "זו הטלת עוצר תחבורתי על אלפי משפחות"

פגיעות בגוף ובנפש. מהומות במאה שערים
פגיעות בגוף ובנפש. מהומות במאה שערים

חבר הכנסת שמואל הלפרט תוקף בחריפות את החלטת חברת 'אגד' להפסיק את השרות בשעות הערב באזור גאולה ומאה שערים. הלפרט מכנה זאת ה"הטלת עוצר" על השכונה החרדית.

ב'אגד' הסבירו כי ההחלטה התקבלה בהוראת המשטרה בעקבות סדרת התנכלויות לאוטובוסים של 'אגד' וגרימת נזק בגוף וברכוש באיזור ככר השבת בירושלים. בחברה יודעים לספר כי שלושה נהגי 'אגד' אושפזו בעקבות האירועים בבית החולים ומספר נוסעים, ובהם ילד, נזקקו לטיפול במד"א.

אולם ח"כ שמואל הלפרט אינו מוכן לקבל את ההחלטה. לדבריו, "לא נעלמה מעיני הבעייתיות שבהפעלת הקווים הסדירה, עקב התנכלויות שונות לאוטובוסים של חברת 'אגד'. אולם, תמוהה נקיטת הצעד הדרסטי של 'הטלת עוצר' תחבורתי על ציבור בן אלפי משפחות, אנשים נשים וטף, ללא התייעצות עם פטרוני השכונות ונציגים מקרב הציבור, כשהסובלים העיקריים הם, ברובם הגדול, אזרחים שאין להם דבר ולא רבע דבר עם ההתנכלויות לאוטובוסים של אגד".

במכתב ששלח הלפרט למר גדעון מזרחי, יו"ר מזכירות 'אגד', הוא דורש שהחברה תפעיל מיידית את קווי האוטובוסים העוברים בשכונות גאולה ומאה שערים, ותמצא דרך להידבר עם נציגי הציבור החרדי כדי למצוא פתרונות סבירים יותר לבעיית הפגיעה באוטובוסים.

ח"כ הלפרט מביע תמיהה על צורת קבלת ההחלטה שעל-פי הפרסומים לא נעשתה בתיאום עם משטרת ישראל או עיריית ירושלים, "ואף לא בהתייעצות עם נציגי ציבור של אוכלוסייה שלא קיבלה אפילו את זכות הטיעון ולא את האפשרות להמציא לחברה פתרונות יצירתיים חלופיים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד