י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שומע תפילות

תקליטורי-שמע מכל התפלות המוקלטות של כ"ק אדמו"ר ה"שפע חיים" מצאנז זצ"ל. האלבום כולל תפילות מנחה בציון הרשב"י ובכותל המערבי, ותפילות שחרית בשנים תשכ"ט, תשל"ה ותשל"ו

עטיפת התקליטור החדש
עטיפת התקליטור החדש

אין צורך לתאר לכל אלו שזכו לשמוע ולחזות בעבודתו הקדושה של אותו צדיק וקדוש, האדמו"ר הגה"ק מצאנז זצ"ל. תפילותיו הזכות בהשתפכות הנפש, בדבקות עצומה ובהתעוררות גדולה, מתייפח בבכיות עצומות כשעיניו הקדושות דומעות, כבן המתחטא לפני אביו, עוררו את הלב לאהבת הבורא ויראתו. כן היה גם בתפלת שחרית או מנחה ביום חול רגיל.

האלבום נוכחי מכיל הקלטות מתפילות מנחה אשר התפלל האדמו"ר זצ"ל בציון הרשב"י במירון ובכותל המערבי, וכן תפילות שחרית בימות החול בשנים תשכ"ט, תשל"ה, תשל"ו. בקטעים מסוימים ניתן לשמוע כיצד האדמו"ר זצ"ל כופל ומשלש ואף מפרש את מילות התפלה, מתוך מתיקות ודבקות עילאית.

אלבום מיוחד זה מצטרף לסדרת אלבומים בנושאים: אמונה ובטחון; אהבת תורה; דרשות ליום א' דסליחות; תפלות הושענא רבא; דרשות בהלכה ובאגדה בלילי חנוכה; ימי הפורים; שיחות מוסר והדרכה לנשים ולבנות; שיעורי חורש"י אשר דרש מדי שבוע בשבוע בלילי שישי על כל פרשיות השבוע.

במכון להפצת דברות הקודש, בקרית צאנז נתניה, מקווים בקרוב לסיים להעביר את כל דברות קדשו של האדמו"ר זצ"ל מקלטות לתקליטורים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד