י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נופש חווייתי כשר למהדרין: ביער

הימים חמים, חופשת הקיץ מקשה על שגרת הבית ויש צורך ליצור לילדים תעסוקה מתאימה. אז מה עושים? אם אתם ירושלמים הפתרון ממש קרוב, אם לא, "חוות בית היער" היא הזדמנות מצוינת לעלות לבירה

בלב הטבע הירושלמי. חוות היער
בלב הטבע הירושלמי. חוות היער

תושבי שכונת הר נוף ובית וגן, כבר מכירים את המקום היטב: בלב הטבע הירושלמי, בינות לעצים ורחוק מההמולה העירונית, נמצאת "חוות בית היער" - אתר נופש חוויתי כשר למהדרין הפועל בחולי מועד ובבין הזמנים, כל מה שהורה צריך כדי לעבור את הקיץ בשלום ובשלווה מצוי בשטחי החווה. המקום המיוחד שנמצא ביער ירושלים, הוקם והותאם במיוחד לציבור שומר תורה ומצוות ומנוהל ע"י הנהלה חרדית.

ב"חוות בית היער" ניתן ליהנות מפעילויות מגוונות, מתקנים לילדים וגם פינות מנוחה ומרגוע מוצלות למבוגרים. לצד צלילי מוזיקה חסידית המלווים את השוהים באתר, תוכלו לשמוע גם את צהלות השמחה והאושר של ילדכם במתקנים המתנפחים. עוד בחווה: רכיבת סוסים, פינות חי, פינות ליטוף והאכלת בעלי חיים, משחקיה מאובזרת, בריכות מים לילדים, חצר גדולה ומוצלת לישיבה עם כסאות, שולחנות וברזי מים.

במקום מזנון כשר למהדרין וחניה חינם, גם המחיר כדאי ונוח במיוחד ליום חוויה מושלם: 25₪ לילדים מגיל שנתיים וההורים חינם! ועם מחירים כאלה, למה להחזיק ב'בין הזמנים' את בני המשפחה בתוך הבית הסוער?

שעות פתיחה:
פתוח לקהל מי' אב בין השעות 10:30-18:30יום ו' 10:00-14:30

דרכי גישה:
הכניסה מרח' פרחי חן שבשדרות הרצל (ליד בנין "יד שרה")

טלפון במקום:
057-3167222/1
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד