כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ל'יום ליום' יש יריד

עיתון 'יום ליום' בסיוע תנועת ש"ס יקיימו יריד גדול למשפחה החרדית במרכז הקונגרסים בבניני האומה. בתכנית: מכירת מוצרים בהנחה, מופעים ומתקני שעשועים לילדים

שלושה מופעים שונים. הבדרן שאול חיון
שלושה מופעים שונים. הבדרן שאול חיון

במערכת 'יום ליום' לא רק מדווחים. מזה זמן רב שוקדים בעיתון על הפקתו של יריד גדול למשפחה החרדית, שמופק בעזרתם של נציגי סיעת ש"ס בכל הארץ.

בעיתון מדווחים כי כבר נמכרו אלפי כרטיסים במכירה מוקדמת ומעל חמישים אוטובוסים אורגנו מרחבי הארץ ומסניפי ש"ס השונים.

האירוע יתקיים בבין הזמנים בתאריכים ט"ז - י"ז אב תשס"ז, במרכז הקונגרסים הבין לאומי שבבנייני האומה. תחת קורת גג אחת יוכלו המבקרים למצוא מבחר של מגוון החברות הישראליות שיציעו רכישות מוזלות של אלפי פריטים לבית ולמשפחה, כמו פריטי לבוש, ציוד לבית, ריהוט ומאכלים שונים בהכשרים מהודרים, בטיב ובאיכות.

בנוסף יהיו גם דוכני מכירות ותדמית ובהם מוצרים שימכרו בהנחות מיוחדות לקראת החגים לרווחתם של בני התורה.

בין החברות שיציגו את מרכולתם ביריד יהיו חברות מובילות במשק, כמו 'אל על', 'פלאפון', 'אגד תיור' ואחרות. ביריד יהיה גם דוכן מיוחד שיציע אפשרויות תעסוקה שיוצעו באמצעות משרד התעשייה והמסחר.

ב'יום ליום' ליום אומרים כי היריד מתקיים בימי בין הזמנים בכדי לאפשר לכל המשפחה המורחבת ליטול חלק ולהשתתף. ציבור הילדים יוכל ליהנות ממתקני שעשוע ובילוי, כמו מתנפחים , ג'ימבורי, מתחמי פעילות ופינות יצירה לבנות. כמו כן יתקיים מופע אורקולי בשם 'בין קוצי השושן' אותו תפיק לילדות ואמהות סופרת סיפורי הילדים הגב' מנוחה פוקס. החלק האומנותי לנשים יכלול גם הופעות מיוחדות של הזמרת חדווה לוי. במקביל, גם שאול חיון וצוותו יפיקו שלושה מופעים בידור שונים לאורך כל זמן היריד.

חלק מהרווחים יינתנו למפעל החסד של 'עזר מציון'. בנוסף למחיר המוזל שיוצע לציבור הכללי, מנויי 'יום ליום' ייהנו מהנחה נוספת.

המתחמים יהיו נפרדים לגברים ונשים והאירוע כולו יהיה בפיקוח ועדת רבנים צמודה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד