ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

זלמן רודרמן עוזב את 'שיחת השבוע'

הסופר החסידי זלמן רודרמן עוזב את עלון 'שיחת השבוע' וישקיע יותר במגזין 'כפר חב"ד'. הרב מנחם ברוד: "רגע של פרידה הוא כואב". יחליף אותו נחמיה קפלון

נפרדים. ברוד (מימין) ורודרמן
נפרדים. ברוד (מימין) ורודרמן

עלון 'שיחת השבוע' של חב"ד עומד לעבור שינויים: האיש שכתב עד היום את המדורים הפופולריים 'מעשה שהיה' ו'חיים יהודיים', זלמן רודרמן, עוזב את העלון לאחר 15 שנה. במקומו יכנס לתפקיד נחמיה קפלון, שהחליף לאחרונה את רודרמן גם בעריכת העלון 'התקשרות'. על כך מדווח אתר 'שטורעם'.

בשיחה עם 'שטורעם' אמר רודרמן כי "העבודה בשיחת-השבוע הייתה רבת השראה ומלאת סיפוק. זהו אתגר לא קטן - בכל שבוע ושבוע להגיש לקוראים סיפור יהודי חדש ומעניין, ובכל שבוע ושבוע להכיר דמות חדשה ולספר את סיפורה בצורה שתהיה גם תמציתית וגם מרתקת".

בתשובה לשאלה מדוע נפסקה עבודתו השיב: "איני רואה טעם לערב את הציבור בהחלטות שהן מטבען אישיות, רק אומר ש'מה' מצעדי גבר כוננו'. כלומר, שהקב"ה הוא זה שמכוון את צעדנו עלי אדמות. היום אתה ממלא שליחות, פה, ומחר - במקום אחר".

בנוגע לתוכניותיו בעתיד אמר רודרמן כי: "עבודה בתחום עיסוקי - כתיבה, עריכה והוצאה-לאור - יש ב"ה בשפע. ואת האנרגיה שהשקעתי עד היום בעבודתי בצעירי-אגודת-חב"ד אני מתכוון להשקיע כעת בשבועון 'כפר חב"ד' - כתבות, סיפורים ושאר דברים טובים".

הרב מנחם ברוד, עורך 'שיחת השבוע', אמר ל'שטורעם' כי "רגע של פרידה הוא תמיד כואב. במיוחד שהקשר ביני ובין זלמן רודרמן הוא גם קשר משפחתי וגם קשר של עבודה צמודה במשך 16 שנים. אני שמח על העובדה שאיתרתי ראשון את כישרון הכתיבה שלו, ואני שמח עוד יותר לראות כיצד התפתח עם השנים, עד שנעשה אחד הכותבים המעולים והמוכשרים במחננו".

הרב ברוד מוסיף ואומר: "חבל לי שבגלל סיבות כאלה ואחרות נפסקה עבודתו בשיחת השבוע. אני בטוח שהוא ימצא את ביטויו בבימות אחרות, והמוני בית-ישראל יוסיפו ליהנות מכישרונו הספרותי, ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד