ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מני גירא-שוורץ ישמש כדובר 'הצלה ישראל'

ארגון 'הצלה ישראל' שעבר טלטלה קשה לאחר הפרישה של חלק ממתנדביו והקמת 'איחוד הצלה', מתחזק וממנה דובר חדש

מני גירא: "אני שמח לסייע לארגון חשוב זה ולחבור למאות מתנדבים ברחבי הארץ"
מני גירא: "אני שמח לסייע לארגון חשוב זה ולחבור למאות מתנדבים ברחבי הארץ"

לאחר החתמת ר' חיים פרידמן כמנכ"ל, החלו המגעים והחיפושים, אחר דובר שיוכל לייחצן ולדברר את ארגון 'הצלה ישראל'. הרבה שמות עלו על שולחן חברי ההנהלה, וביניהם גם שמו של מני שורץ, המוכר יותר כמני גירא. בסופו של דבר הוא נבחר לתפקיד ונכנס היום לתפקידו.

מני גירא שורץ, החל את דרכו התקשורתית ברדיו קול שמחה בירושלים. בהמשך עבר לרדיו 10, שם הגיש את תכנית הבוקר ומהדורות חדשות. הפיק וערך למרדכי לביא ולרב ישראל אייכלר את תכניותיהם.

חברת גרטלר דוידוב שייצרה תוכן סלולרי עבור רדיו10, פנתה אליו בחיפושיה אחר איש תוכן למגזר החרדי עבור חברת פלאפון. גירא מונה למנהל המגזר החרדי בחברה, הקים את כוכבית77 - הכוכבית הייעודית של פלאפון למגזר החרדי, הקול החרדי, קו ישר, קול הנייעס, חברונייעס ועוד.

מני גירא, בשיחה ל'בחדרי חרדים' "קיבלתי על עצמי תפקיד חשוב ואני שמח לחבור למאות מתנדבים ברחבי הארץ ולארגון ענק, שעושים עבודת קודש ומקיימים הצלת נפשות כפשוטו מדי יום ביומו".

ב'הצלה ישראל' משוכנעים שמני גירא הוא האיש הנכון בזמן הנכון. יו"ר 'הצלה-ישראל' ר' דוקי גרינוולד ל'בחדרי חרדים': "קיבלנו עליו המלצות חמות מעיתונאים ואנשי תקשורת, נסיונו והיכרותו עם עולם החדשות והעיתונות הצטרפו לשיקולינו ואין ספק שמינויו יסייע לארגוננו. אנו מאחלים לו וכמובן לנו, ברכת הצלחה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד