י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

MBD ומנחם טוקר ביטלו השתתפותם בהופעות השבוע הבא

סכנת ביטול להופעות המתכוננות לשבוע הבא: מרדכי בן דוד ומנחה ההופעות, מנחם טוקר, ביטלו השתתפותם לאחר מכתב איסור הרבנים. הערב הנחה טוקר כמתוכנן את האירוע בטדי כי "רבי ומורי אישר לי"

פורש. מנחם טוקר
פורש. מנחם טוקר

ההופעה הערב התקיימה כמתוכנן באיצטדיון טדי בירושלים, אבל מכתב הרבנים העדכני האוסר על קיום ערבי שירה משפיע גם על בכירי תעשיית המוזיקה החסידית: גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד הודיע כי בעקבות אסור הרבנים הוא לא ישתתף בהופעות המתוכננת עם פרחי מיאמי בהיכל התרבות ובבנייני האומה בשבעו הבא. גם שדרן הרדיו מנחם טוקר פורש מהנחיית ההופעות. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עם זאת, טוקר הנחההערב את המופע הגדול באיצטדיון טדי בהשתתפות אברהם פריד ויעקב שוואקי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי טוקר לא ביטל את השתתפותו הערב משום שהוא חתום בחוזה כי באם יבטל את השתתפותו יאלץ להיפרד מכחצי מיליון דולר דמי ביטול. זאת לעומת ביטול המופעים בשבוע הבא שכרוך בהפסד של עשרות אלפי שקלים בלבד.

עוד לפני המופע הערב אמר טוקר ל'בחדרי חרדים': "התייעצתי עם מורי ורבי שהורה לי לציית לשאר הרבנים שחתמו על המסמך העדכני ולא להיות שם".

* ומה באשר לאירוע הערב בו אתה מתכוון להנחות? למה זה מותר?

"הערב אני מנחה כי באותה שאלה הורה לי מורי ורבי להנחות את האירוע. זאת משום שהאיסור של הרבנים יצא בזמן קצר לפני האירוע וביטולו כרוך בהפסד כספי גבוה. לכן מורי ורבי הורה לי להנחות".

* האיסור אמנם יצא רק עכשיו, אבל ידעת כל הזמן שהרבנים מתנגדים.

"פורסמו שקרים בשם העסקנים. אני חייב להגיד לך שמעולם לא דיברו איתי ועם שאר האמנים. אף רב, אף משב"ק ואף שמש. אם היו מדברים איתנו קודם, גם שאר האמנים היו יוצאים מהענין".

* ומה לגבי הופעות מוזיקליות העתיד?

"לפני כל הופעה אתייעץ עם רבותי וכך אנהג".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד