ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

200 עובדים חרדים באורנג'

מוקד שרות הלקוחות המורחב של אורנג' בירושלים יתופעל על-ידי נשים חרדיות בבוקר וצוות של גברים חרדים בערב. שר התקשורת שנכח בטקס ההשקה בירך את החברה

יש עבודה. צילום ארכיון
יש עבודה. צילום ארכיון

חברת אורנג' חנכה השבוע את מוקד השירות החרדי-דתי בירושלים, במתכונת מורחבת ומשודרגת.

כבר לפני מעלה משנה החלה אורנג' להפעיל מוקד שירות ייחודי לציבור הדתי והחרדי, אשר הורכב מצוות דתיים וחרדים בלבד. המוקד העניק אפשרות תעסוקה בסביבת עבודה מותאמת לערכיו ואורח חייו של העובד החרדי.

לאור הצלחתו של המיזם, והצטרפותם של עובדים חדשים רבים שהפכו לנציגי שירות מסורים ומקצועיים, הוחלט על הרחבת של המוקד.

המוקד נחנך בטקס בנוכחות שר התקשורת אריאל אטיאס, דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אלי גליקמן סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בחברה, ומכובדים נוספים.

מנכ"ל חברת פרטנר, דוד אבנר, אמר בטקס כי "אנו גאים שמתאפשר לנו לשלב בין הסטנדרטים השירותיים הגבוהים מאוד של חברת פרטנר המתמקדים במקצוענות, אמינות, ניסיון וידע באמצעותם של נציגנו החרדים ובין יכולתנו כחברה, לאפשר להם לשמור על רוח הערכים והמסורת וההנחיות ההלכתיות".

גם שר התקשורת, אריאל אטיאס, ציין לחיוב את היוזמה הייחודית של אורנג', הראשונה מבין חברות התקשורת שיזמה ומימשה פרויקט תעסוקתי למגזר הצמא לאפשרויות תעסוקה מגוונות.
בסיורו במקום, שוחח השר אטיאס עם העובדים החרדיים במוקד והביע התעניינות באופן עבודתם.

השר אף הציג בפניהם מספר שאלות, בינהן האם הרפורמות שמבצע משרד התקשורת בתחומי הצרכנות עולות מפניות ציבור הלקוחות, וכיצד מתייחסים המוקדנים לשאלות בנושא ניידות המספרים.
השר הוסיף ואמר כי משרד התקשורת בכלל, והוא כאדם דתי בפרט, רואים חשיבות רבה בעובדה שחברת תקשורת מובילה כמו אורנג' מספקת סביבת עבודה הולמת לעובד החרדי תוך התחשבות מלאה בצרכיו.

במוקד מועסקים כ-200 עובדים דתיים וחרדיים, שגויסו על-ידי 'מנפאוור בראשית', הנהנים מהתחשבות גדולה בהעדפותיהם, כדוגמת: סידור העבודה תוך הקפדה על הפרדה וחלוקה ברורה בין נשים וגברים: בשעות הבוקר המוקד מתופעל על ידי צוות נשים, נציגות ומנהלות, ואילו בשעות הערב צוות של גברים מאייש את המוקד.

גם שעות הפעילות של המוקד מותאמות לאורח חייהם של העובדים החרדיים והדתיים והשירות ניתן בימי א' – ה' בלבד, ללא ערבי חג וחול המועד.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד