כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חילול השבת הגדול של חברת 'מירס'

חברת 'מירס' מתכננת לערוך שדרוג מקיף בגרסת המערכת דווקא בלילות שבת קודש הקרובים, גם באזור בני ברק, תוך חילול שבת וזלזול בלקוחות שומרי השבת. דובר החברה: "העבודות יופסקו לפני שבת"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ממסמך שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי חברת 'מירס' מתכוונת לערוך שדרוגים למערכת ולהתאימה לגרסה 13.0. העבודות יתבצעו בכל חלקי הארץ גם למנויי החברה בציבור החרדי שהצטרפו לטלפונים הכשרים של החברה.

הזמן שבחרה חברת 'מירס' לבצע את העבודות הוא דווקא בלילות השבת הקרובים, תוך רמיסת השבת וזלזול בלקוחותיהם הדתיים, בכללם לקוחות הטלפון הכשר של חברת 'מירס'.

מהמסמך שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי בליל שב"ק הקרוב, בשעות הלילה המאוחרות (00:00-2:00) ייערך שידרוג מקיף בחולון, בת-ים, יפו, צריפין, ראשל"צ, נס ציונה, רחונות, יבנה, גדרה, תל השומר, יהוד, נתב"ג, סביון, אשדוד, אשקלון ובשטחים.

בליל שב"ק הבא, בתאריך 17.8.07, מתכוונת החברה לבצע שידרוג מקיף באזור ת"א, הרצליה, ראש העין, רמת גן, רעננה, נתניה, כפר סבא, חדרה, זכרון יעקב, יוקנעם. ואם לא די בזה, גם השדרוג של אזור בני ברק אמור להיערך בשב"ק הקרובה.

מהשדרוג יהנו כל לקוחות 'מירס' גם כאלה שמקפידים שלא להנות מחילול השבת.

בעקבות פניית 'בחדרי חרדים' אומר אריה פרנקל, מנהל אגף יחסי ציבור במשרד הפרסום 'גל אורן BSD', כי על דעת מנכ"ל 'מירס' אברשה בורשטיין, שום עבודות לא יתבצעו במהלך השבת. לדבריו, העבודות יבוצעו ביום שישי ויופסקו שעה ארוכה לפני כניסת השבת. בכלל, אומר פרנקל, ב'מירס' לא מתקיימת שום פעילות במשך השבת.

צוות 'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר הפרשה. ,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד