ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

"מאד נהניתי לעבוד עם המגזר החרדי"

מנכ"ל 'אקספון', רפי דיק, פורש מתפקידו ואומר ל'מרכז העניינים': "הוכחתי שאפשר לעשות עסקים עם המגזר החרדי וגם ליהנות מכל רגע"

נהנה מכל רגע. דיק עם נציגי רבנים במסיבת עיתונאים
נהנה מכל רגע. דיק עם נציגי רבנים במסיבת עיתונאים


מנכ"ל חברת התקשורת 'אקספון', רפי דיק, הודיע אתמול במפתיע על פרישה מתפקידו. דיק קיבל הצעה להמשיך בקבוצה 'אקספון' העולמית, אולם עדיין לא החליט האם להיענות לה.

על-פי הערכות, פרישתו של דיק היא בעקבות התקדמות המשא ומתן למכירת 'אקספון' לחברת 'בזק בינלאומי' – מהלך שתפס תאוצה לאחרונה לאור המיזוגים האחרונים בענף השיחות לחו"ל. המגעים למכירת 'אקספון' הם לפי שווי של כ-15-20 מיליון דולר.

רפי דיק אמר אתמול ל'מרכז העניינים' כי "הגיע השלב שבו עלי להתקדם לאחר שלוש וחצי שנים. הקמתי את החברה כאשר היא לא היתה עדין כלום, ובשלושה הרבעונים האחרונים היא כבר מרוויחה כסף. לכן אני חשוב שזה הזמן שלי להמשיך הלאה. אני כרגע נמצא בשיא שלי ב'אקספון', אבל לא בחיים".

האסטרגיה של 'אקספון' היתה מדיניות מחירים נמוכה במיוחד, מה שהביא לעבודה אינטנסיבית מול המגזר החרדי. כתוצאה מכך, ל'אקספון' נתח שוק גדול במיוחד במגזר. לדברי דיק "מאד נהניתי לעבוד מול המגזר החרדי. מה שעשיתי יכול לשמש כדוגמה בארץ ובעולם, איך אפשר במסגרת המגבלות לעשות עסקים עם הציבור החרדי וגם ליהנות מכל רגע".

גורמים בחברה העריכו אתמול כי הנהלת החברה תמשיך לפעול במגזר החרדי בצורה אינטנסיבית כפי שהיה עד עתה.

במחצית הראשונה של 2007 רשמה 'אקספון' 018 רווח תפעולי של יותר מ-3 מיליון שקל וצמיחה של כ-45% בהכנסות, בהשוואה לתקופה המקבילה, לכ-17.2 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי החברה גדל לכ-50%.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד