כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

פריד ישיר קרליבך

האירוע החגיגי "שרים קרליבך" יתקיים באולם "היכל התרבות" בתל אביב, בהשתתפות הזמרים: דודו פישר, אברהם פריד ויוקדש לטובת פעילות 'מאיר פנים'

  • ח' אלול התשס"ז

6 שנים חלפו מאז החל "מאיר פנים" והעומד בראשו דודי זילברשלג לעזור ולסייע לרבבות משפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ.

לרגל ציון השנה השישית לפעילותו של של "מאיר פנים" , יערך ערב הצדעה בהיכל התרבות בתל אביב, שיגלה מעט מן האור הגלום בפעילות החסד והעזרה לזולת הנעשית לילות כימים ויעלה על נס את פעילות מפעל ההזנה לילדים המספק בכל יום כ- 11,000 מנות חמות.

האירוע החגיגי "שרים קרליבך" יתקיים באולם "היכל התרבות" בתל אביב, בהשתתפות הזמרים: דודו פישר, אברהם פריד, אביתר בנאי, אהרן רזאל, יונתן רזאל, עובדיה חממה וחברים בבכורה סימפונית לשיר "אנא בכח" והתזמורת הקאמרית הקיבוצית.

בערב זה ישירו לראשונה גדולי הזמרים את שיריו של קרליבך, בעיבוד תזמורית סימפונית, ויצדיעו לפועלו המוזיקלי העשיר. התזמורת הסימפונית היא גם במקרה קיבוצית מה שבהחלט תורם לאווירת האחדות שהערב מסמל.

"אך טבעי וסמלי שאירוע כזה שיוקדש כולו לטובת מוסד המאכיל ילדים, נזקקים ורעבים מידי יום בעשרות אלפי מנות, הוא גם אירוע שיוקדש לטהרת הנגינה של ר' שלמה קרליבך ע"ה שהיה יהודי שכל כולו חסד ואהבת ישראל", אומר דודי זילברשלג יו"ר 'מאיר פנים' לקראת האירוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד