י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אם היטלר יציע לכם פיצה

רשת 'פיצה מהגיהינום' מניו-זילנד סברה כי הצורר הנאצי ימשוך קהל רב, והציבה אותו מצדיע במועל יד עם פיצה. הסערה הגיעה במהירות

הפירסומת השערוריתית
הפירסומת השערוריתית

רשת פיצה בניו-זילנד נמצאת תחת אש צולבת. זאת לאחר שיצאה בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של לא אחר מאשר הצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש.

העיתון הגרמני "דר שפיגל" מדווח, כי מודעת הפרסום של הרשת מציגה את היטלר מצדיע במועל יד כשפיסת פיצה בידו. המחאה המקומית עשתה את שלה, והחברה החליפה את היטלר באפיפיור בנדיקטוס ה-16.

רשת הפיצה הניו-זילנדית "Hell Pizza" (פיצה מהגיהינום), נמצאת תחת ביקורת נוקבת, לאחר שתלתה את הפוסטרים בהם מוצג היטלר על לוחות מודעות בארבע ערים ברחבי המדינה. המודעה מציגה את היטלר מצדיע במועל יד כשחתיכת פיצה בידו. לצד התמונה נכתב: "זה אפשרי לגרום לאנשים להאמין שגיהינום הוא גן עדן" - ציטוט שמיוחס להיטלר.

"חשבנו שאנשים יהיו מסוגלים לראות צדדים משעשעים לאדם שמצדיע במועל יד עם חתיכת פיצה בידו", אמר איש משרד הפרסום "סינדרלה" שהגה את הרעיון. "אם אתה צוחק על משהו, אתה מנטרל את כוחו".

למרות זאת, הוא הוסיף כי "כנראה שיש דברים מסוימים שאנחנו עדיין לא מסוגלים לצחוק עליהם", וציין כי החברה קיבלה תלונות רבות מצד היהודים בניו-זילנד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד